دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 اسفند 1395 - 11:00

دور برگشت نیمه نهایی لیگ برتر والیبال؛ کاپیتان معروف رودروی همشهری‌هایش/ نبرد نفس گیرسایپا مقابل مدعی قهرمانی

مرحله نیمه نهایی لیگ برتر والیبال امروز در دو شهر ارومیه و تهران پیگیری خواهد شد.
کد خبر : 162607

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، تیم‌های سایپا، بانک سرمایه، پیکان و شهرداری ارومیه چهار تیم صعود کننده به مرحله نیمه نیمه نهایی امروز در دور برگشت این مرحله رودروی هم قرار می گیرند تا تکلیف دو تیم پایانی مرحله فینال لیگ برتر والیبال مشخص شود.


در ارومیه شهرداری میزبان شاگردان پیمان اکبری است. این تیم در مرحله رفت عملکرد بسیار ضعیفی داشت و سه بر صفر مغلوب پیکانی‌ها شد و اگر پیکانی‌ها در این بازی بتوانند همانند بازی رفت با پیروزی میدان مسابقه را ترک کنند صعودشان به بازی فینال قطعی ‌می‌شود. در این میان اما تیم شهرداری در بازی برگشت به هواداران پرشور ارومیه‌ای امید دارد تا از این بازی سخت پیروز میدان مسابقه را ترک کند. یکی از نکات مهم بازی امروز حضور سعید معروف کاپیتان تیم پیکان مقابل تیم سابق و همشهری‌هایش است.


دیگر بازی مرحله نیمه‌نهایی بین دو تیم سایپا و بانک سرمایه در خانه والیبال برگزار می‌شود. شاگردان مسعود آرمات به سختی به مرحله نیمه نهایی رسیدند، در بازی رفت با وجود عملکرد قابل قبولی که مقابل تیم قدرتمند بانک سرمایه داشتند اما مغلوب شدند و در بازی امروز تمام تلاششان این است که برنده میدان باشند.


شاگردان کارخانه مدافع عنوان قهرمانی هستند و اگر این بازی را با موفقیت پشت سر بگذارند صعودشان به مرحله فینال قطعی خواهد شد.


برنامه مرحله نیمه نهایی لیگ برتر والیبال:


بانک سرمایه - سایپا ساعت 16 خانه والیبال


شهرداری ارومیه - پیکان تهران ساعت 16 سالن غدیر


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب