دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 ارديبهشت 1394 - 07:59
در واحد کرمانشاه؛

سومین سمپوزیوم بین‌المللی مدیریت کیفیت گیاهان زینتی با تقدیر از برگزیدگان به پایان رسید

سومین سمپوزیوم بین المللی مدیریت کیفیت گیاهان زینتی در حلقه تولید آنها به میزبانی واحد کرمانشاه پس از سه روز برگزاری با تقدیر از برگزیدگان به پایان رسید.
کد خبر : 16258

دکتر محمدمهدی جوکار مسئول برگزاری این سمپوزیوم در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری آنا، تعداد مقالات ارایه شده به دبیرخانه را 162 مقاله که از این تعداد 113 مقاله مورد پذیرش کمیته داوران سمپوزیوم جهت ارایه سخنرانی و بخش پوستر قرار گرفت، اعلام کرد.


معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه، تعداد کشور های شرکت کننده در سمپوزیوم را 12 کشور شامل امریکا، هلند، نیوزلند، آلمان، فندلاند، چین، پاکستان، هندوستان، سریلانکا، تایلند، کنیا و مالزی برشمرد که شرکت کنندگان و سخنرانانی را در سمپوزیوم نماینده داشتند.


جوکار 10 سخنران کلیدی این سمپوزیوم را دانشمندان و محققان دارای تخصص های مختلف در علوم زیستی همچون بیوتکنولوژی، اصلاح، بیولوژی و فیزیولوژی، از جمله رییس انجمن بین اللملی علوم باغبانی( معتبرترین و گسترده ترین انجمن رشته کشاورزی) از کشور هلند و عضو هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه پروفسور عزت الله فرشادفر عنوان کرد.


این سمپوزیوم به مدت سه روز از 11 اردیبهشت در هتل پارسیان کرمانشاه به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه برگزار شد و برگزیدگان این سمپوزیوم در مراسم روز پایانی توسط رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه مورد تقدیر قرار گرفتند.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته