دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
09 اسفند 1395 - 11:00

لیگ برتر بسکتبال؛ نبرد حساس دانشگاه آزاد با تیم صدرنشین/برنده ها رودروی هم قرار می گیرند

هفته دوم مرحله گروهی لیگ برتر بسکتبال از امروز برگزار می شود که حساس ترین این رقابت ها بین دو تیم دانشگاه آزاد و پتروشیمی بندر امام خواهد بود.
کد خبر : 162281

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، هفته دوم مرحله گروهی رقابت‌های لیگ‌برتر بسکتبال از امروز آغاز می‌شود و در دو شهر تهران و اراک امروز شاهد دو بازی حساس و مهم هستیم.


امروز دانشگاه آزاد از ساعت 16 میزبان تیم پترشیمی بندرامام خواهد بود. هر دو تیم در دو دیدار قبلی خود به پیروزی رسیدند و برای یک جنگ تن به تن به میدان می‌روند. تیم پتروشیمی هم اکنون صدرنشین جدول است و شاگردان کوهیان در رده سوم جدول قرار دارند. تیم دانشگاه آزاد هفته پیش با وجود اینکه بازیکنان خارجی خود را در اختیار نداشت اما مقابل شیمیدر نتیجه خوبی کسب کرد و وپتروشیمی هم شهرداری تبریز را از پیش رو برداشت.


شهرداری اراک و نفت آبادان دو تیم دیگر است که امروز در اراک رودروی هم قرار می‌گیرند، نفت آبادان هم اکنون در رده دوم جدول قرار دارد و باید امروز مقابل اراکی‌ها به میدان برود. تیم شهرداری اراک و نفت آبادان در دور نخست مقدماتی برنده شده بودند و شهرداری اراک هم اکنون در رده چهارم جدول قرار دارد.


تیم شیمیدر با مربیگری مصطفی هاشمی در گرگان میهمان تیم شهرداری این شهر است. شاگردان هاشمی در دیدار قبلی خود مقابل دانشگاه آزاد شکست خورد و در این دیدار همه تلاش خود را به کار می‌گیرند که برنده میدان باشند.


آخرین دیدار امروز هم بین دو تیم لوله آ.اس شیراز و شهرداری تبریز است که شاگردان مهمان تبریزی‌ها خواهند بود.


برنامه هفته دوم از مرحله گروهی لیگ برتر بسکتبال:
دانشگاه آزاد - پتروشیمی بندرامام (ساعت 16)
شهرداری گرگان - شیمیدر تهران (ساعت 16)
شهرداری اراک - نفت آبادان (ساعت 16)
لوله آ.اس شیراز - شهرداری تبریز (ساعت 16)


تیم‌های شهرداری کاشان و نیروی در این هفته استراحت خواهند داشت.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته