دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 ارديبهشت 1394 - 15:16
احمدزاده در گفت‌وگو با آنا مطرح کرد

اجرای تمامی برنامه‌های تعیین شده باشگاه پژوهشگران و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی یزد

رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی یزد گفت: از آغاز سال جاری تمام برنامه های از پیش تعیین شده باشگاه را مطابق با جدول زمان بندی اجراکرده ایم.
کد خبر : 16203

دکتر محمدرضا احمدزاده در گفت‌وگو با خبرنگار آنا با توجه به ابلاغ برنامه های جدید سه ماهه نخست سال جاری و تا قبل از امتحانات پایان ترم دانشجویان اظهار کرد: باشگاه پژوهشگران جوان آمادگی پذیرش دانشجویان مستعد را دارد تا بتواند با در اختیار داشتن امکانات دانشگاهی طرح ها و امتیازات بالقوه این دانشجویان را به صورت بالفعل در بیاورد.


وی شرایط عضویت در گروه استعدادهای درخشان باشگاه را برگزیدگان مسابقات المپیادهای داخلی جهت اعزام به مسابقات بین المللی، دارندگان حداقل یک طرح پژوهشی اجرا شده یا یک اختراع ثبت شده که در جشنواره های رسمی کشور از قبیل خوارزمی، ابوریحان و ... مقام اول تا سوم را کسب کرده باشند، دارندگان حداقل یک طرح پژوهشی اجرا شده که منجر به حل یکی از مشکلات صنعتی، اجتماعی، فرهنگی ، اقتصادی ، نظامی و ... کشور شود، دارندگان یک مقاله تا پایان مقطع دبیرستان، دو مقاله تا پایان مقطع کارشناسی، سه مقاله تا پایان کارشناسی ارشد و چهار مقاله چاپ شده تا پایان مقطع دکترا که در مجلات علمی – پژوهشی معتبر داخلی یا خارجی باشند (مقالــه ها باید علمی – پژوهشی باشد و برای دانش آموزان مجلات علمی ترویجی نیز قابل قبول است)، حائزین مقام اول در تفسیر قران کریم در مسابقات بین المللی و دارندگان حداقل یک کتاب تألیفی که جنبه آموزشی – پژوهشی – فرهنگی یا فناوری داشته و به عنوان یک کتاب علمی معتبر شناخته شده باشد، اعلام کرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته