دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
08 اسفند 1395 - 15:56

اخبار دانشگاه؛ از هم‌اندیشی اعضای هیات علمی تا دعوت دانشجوی سما به اردوی جهانی ووشو

نشست هم‌اندیشی اعضای هیات علمی واحد الیگودرز با مسئولان این واحد دانشگاهی در فضایی صمیمی برگزار شد. در این نشست سه ساعته مسائل و مشکلات دانشگاه مورد بررسی قرار گرفت.
کد خبر : 161981

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، رئیس واحد الیگودرز در این نشست با بیان اینکه امروز فضای آموزشی کشور در دانشگاه‌ها یک فضای کاملاً علمی هست، گفت: «دانشگاه آزاد اسلامی نیز در این راستا با فراهم کردن زمینه های لازم کمک بسیار بزرگی به پیشرفت علم و دانش در جامعه داشته است.»


دکتر اسماعیل درویشی آمار بالای مقالات علمی با کیفیت بسیار خوب را نمونه ای از این اقدامات دانست و افزود: «استادان باید در کنار توجه به علم آموزی و آموزش کیفی دانشجویان نسبت به تولیدات علمی نیز پیش قدم باشند.»


در ادامه این نشست استادان عضوی هیات علمی این دانشگاه نیز نظر و پیشنهاد خود را برای پیشرفت بیشتر علمی این واحد ارائه کردند.


مدرس کلاس مربیگری آمادگی جسمانی


رئیس شورای ورزش دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان و عضو هیات علمی واحد لاهیجان مدرس کلاس مربیگری آمادگی جسمانی در دانشگاه گیلان شد.


دکتر سیاوش خداپرست رئیس اداره تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان از طرف فدراسیون ورزش های همگانی به عنوان مدرس دوره مربیگری درجه 3 آمادگی جسمانی که ویژه دانشجویان کارشناسی و کارشناسی ارشد تربیت بدنی دانشگاه گیلان برگزار می شود، منصوب شد.


کلاس های در ماه جاری و در سالن یادگار امام شهر رشت در حال برگزار می شود.


مسابقات تنیس‌روی میز، بدمینتون و دارت


مسابقات تنیس روی میز، بدمینتون و دارت کارکنان و اعضا هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان در روز یکشنبه 8 اسفند در مجموعه ورزشی نامجو دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان برگزار می‌شود.


در این دوره از مسابقات تیم‌هایی از دانشگاه آزاد واحدهای آستارا، لنگرود، رودسر، صومعه سرا، فومن، رودبار، انزلی، رشت، لاهیجان و آستانه شرکت می‌کنند.


دانشجوی سما در اردوی تدارکاتی


سعید شیبک دانشجوی رشته تربیت بدنی آموزشکده سما زاهدان به اردوی تدارکاتی مسابقات ووشو دانشجویان جهان دعوت شد.


این مسابقات در کشور تایوان برگزار می‌شود و اردوی تدارکاتی آن در مجموعه ورزشی آزادی، آکادمی ووشو در تیر سال بعد برگزار خواهد شد.


بزرگداشت سالروز دانشگاه آزاد اسلامی اشکذر




جلسه هفتگی حلقه صالحین مدیران ادارات شهرستان اشکذر در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اشکذر برگزار شد.


در ادامه سلسله جلسات هفتگی حلقه صالحین مدیران ادارات شهرستان اشکذر که به همت حوزه مقاومت بسیج شهدای اداری و کارگری و اصناف در سطح ادارات شهرستان برگزار می شود، همزمان با هفتم اسفند، سالروز راه اندازی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اشکذر، این جلسه به میزبانی واحد اشکذر برگزار شد.


حجت الاسلام حاج محمدی در این نشست با تسلیت ایام فاطمیه، گفت: «توجه ما به دو کتاب ارزشمند نهج البلاغه و صحیفه سجادیه خیلی کم است که نهج البلاغه حضرت علی (ع) روش زندگی کردن را به ما می آموزد و صحیفه سجادیه امام سجاد (ع) شامل مناجات خمسه عشر است.»


وی خطاب به مدیران ادارات، از راه های سعادت از زبان امام زین العابدین (ع) نام برد و مهمترین آنها را مواظبت بر حرام‌ها و واجبات، سنت‌ها و رعایت حدود الهی برشمرد.


جلوگیری از رواج حرام خواری و رعایت حق الناس، از دیگر محورهای سخنرانی حجت الاسلام محمدی بود.


جلسه اعضای هیات علمی


جلسه اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سوسنگرد با هیات رئیسه دانشگاه درباره برنامه ها و راهکارهای آموزشی و دیگر مسائل مختلف دانشگاه آزاد اسلامی واحد سوسنگرد برگزار شد.


در این جلسه دکتر عادل مدحج رئیس واحد سوسنگرد با تسلیت شهادت حضرت فاطمه زهرا خدمت جمع حاضر بر استمرار این جلسات و هفکری بیشتر اعضای هیات علمی درباره مسائل و مشکلات دانشگاه در حوزه های آموزشی و پژوهشی را خواستار شدند.


اعضای هیات علمی هم با بیان نظر و دیدگاه‌های خود از رئیس واحد در برپایی چنین جلساتی تشکر کردند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته