دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
08 اسفند 1395 - 09:37
در گفت‌وگو با آنا

میلاد فراهانی: فکر بازیکنان نفت درگیر است/ بازی مقابل پرسپولیس ویترین است

دروازه‌بان نفت تهران گفت: فکر بازیکنان تیم به دلیل مشکلات مالی درگیر است، یکی مشکل مالیاتی دارد و دیگری به فکر پاس کردن چکی است که دست مردم دارد.
کد خبر : 161912

میلاد فراهانی دروازه‌بان تیم نفت تهران در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد شرایط این تیم گفت: «به دلیل مشکلات مالی بازیکنان 4 روز است که تمرین نمی‌کنند. به دلیل پرداخت نشدن مطالباتمان اعتراض داریم و تمرین نمی‌کنیم تا حداقل صدای اعتراض ما به گوش مسئولان نفت و مالکین باشگاه برسد.»


وی در رابطه با درصد پرداختی باشگاه به بازیکنان افزود: «حدود 40 تا 41 درصد به ما پرداخت شده‌ است که با توجه به اینکه هشت هفته به پایان لیگ مانده باید تا به امروز درصد بیشتری از مبلغ قرار‌دادمان را می‌گرفتیم. امیدوارم مشکلات به زودی حل شود تا ما هم به پول‌هایمان برسیم.»


فراهانی در خصوص تعطیلی تمرینات و تاثیر آن روی بازی بعدی نفت تهران مقابل پرسپولیس بیان کرد: «به طور حتم تعطیلی تمرینات به تیم لطمه می‌ زند. بازی با پرسپولیس، بازی سنگینی است چرا که حریف در صدر جدول قرار دارد و شانس اول قهرمانی است و برای اینکه این شانس را بیشتر کند برای بردن ما به میدان می‌آید. البته ما هم حریف دست و پا بسته‌ای مقابل پرسپولیس نیستیم و با تمام قوا به میدان می‌رویم، اما باید اعتراف کنم به دلیل مشکلات مالی فکر بازیکنان درگیر است. یکی مشکل مالیاتی دارد و دیگری چک دارد.»


دروازه‌بان نفت تهران در رابطه با حضور تیموریان و شهباززاده در ترکیب این تیم در بازی‌های آینده لیگ و فینال جام حذفی اظهار داشت: «آندو بازیکن بزرگی است و سال‌ها کاپیتانی تیم‌ملی بود. به طور حتم حضور این دو بازیکن در ترکیب نفت می‌تواند به ما کمک کند تا در ادامه راه بهتر نتیجه بگیریم.»


وی در خصوص سه کارته شدنش در بازی مقابل ماشین سازی و از دست دادن بازی برابر پرسپولیس افزود: «در بازی مقابل ماشین سازی به عنوان گلر به بازیکن دفاع خودمان نکات فنی را با صدای بلند گوشزد کردم نمی‌دانم چرا داور به این دلیل به من کارت زرد نشان داد . با این کارت سه کارته شدم و بازی مقابل پرسپولیس را از دست دادم که از این بابت خیلی ناراحت هستم. برای بازی مقابل پرسپولیس انگیزه‌های زیادی داشتیم. بازی با پرسپولیس یک ویترین است چون تماشاگر زیادی دارد و بازی هم از تلویزیون به طور زنده پخش می‌شود.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته