دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 ارديبهشت 1394 - 14:20
با شرکت مسوولان برگزار شد؛

نشست مشترک دبیرخانه شورای قطب های علمی کشور و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

نشست مشترک مسئولان دبیرخانه شورای قطب های علمی کشور با معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با حضور دکتر وحید احمدی معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم برگزارشد.
کد خبر : 16187

به گزارش خبرگزاری آنا، دکتر شریفی مدیرکل دفتر سیاستگزاری پژوهشی وزارت علوم ،بررسی چگونگی استفاده از توان حداکثری قطب های علمی کشور در تأمین اهداف، برنامه ها و وظایف معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و همچنین حل چالش های عمده و رفع نیازهای اساسی کشور را از اهداف این نشست اعلام کرد.


وی افزود: در این نشست مقرر شد که حوزه معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از برنامه های قطب های علمی تخصصی در جهت انجام فعالیت های پژوهشی و فناوری مورد نیاز جامعه حمایت لازم را به عمل آورند. از طرفی قطب های علمی در حوزه های تخصصی خود به معاونت علمی ریاست جمهوری در راستای انجام مأموریت ها و برنامه های آن معاونت کمک کنند.


همچنین در این نشست اقدامات مرتبط با توسعه علم، فناوری و تجاری‎سازی، شبکه‎سازی مراکز علمی و پژوهشی، مشاوره، نظارت و ارزیابی، توسعه تعاملات ملی و بین‏المللی، تعیین و تبیین سیاست‌های راهبردی که از جمله محورهای همکاری قطب های علمی و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری می باشند، مورد بحث و بررسی قرار گرفت.


گفتنی است در این نشست دکتر احمدی معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم، دکتر وطنی معاون توسعه فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، دکتر بای مدیر کل هماهنگی مراکز علمی آن معاونت و نیز دکتر شریفی مدیرکل دفتر سیاستگذاری و برنامه ریزی امور پژوهشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و دبیر شورای قطب های علمی، و دبیران کمیته های تخصصی دبیرخانه شورای قطب های علمی کشور حضور داشتند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته