دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 اسفند 1395 - 14:57
در گفت‌و‌گو با آنا صورت گرفت؛

واکنش علی دایی به تهدید بازیکنان نفت: نمی‌توانم به بازیکنانم زور بگویم/ متاسفانه هر جا رفتم به مشکل برخوردم

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران گفت: مخالف تمرین نکردن بازیکنان نفت هستم اما از طرفی هم نمی‌توانیم به آنان زور بگوییم.
کد خبر : 161790

علی دایی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی آنا درباره تهدید بازیکنان نفت به کناره‌‌گیری از رقابت‌های لیگ برتر به دلیل عدم دریافت مطالباتشان از این باشگاه گفت: «متاسفانه به خاطر اینکه باشگاه نتوانسته به تعهدات مالی خود عمل کند بازیکنان در محل تمرین تیم حاضر می‌شوند اما تمرین نمی‌کنند. البته من مخالف تمرین نکردن آنها هستم اما از طرفی هم نمی‌توانیم به آنان زور بگوییم و آنها را مجبور به تمرین کردن کنم.»


وی در پاسخ به این سوال که تا به امروز بازیکنان نفت چه مقدار از مبلغ قراردا‌دهای خود را دریافت کرده‌اند گفت: «پول پرداختی به بازیکنان متغیر بوده است اما بیشترین پولی که بازیکنان ما گرفتند 41 درصد است. البته تعدادی از بازیکنان هم کمتر از هفت درصد پول خود را گرفته‌اند که مبلغ ناچیزی است.»


سرمربی تیم نفت در ادامه در مورد اینکه آیا برای حل این مشکل با مالکان باشگاه جلسه‌ای برگزار کرده‌ است یا نه گفت: «من با مالکان باشگاه هیچ صحبتی نکردم. البته اگر ما را بخواهند جلسه می‌گذاریم و وظیفه‌مان را انجام می‌دهیم. الان من به محل تمرین تیم می‌روم و وقتم را می‌گذارم تا تیم تمرین کند. دوست دارم که در لیگ نتیجه بگیریم اما متاسفانه بچه‌ها تصمیم گرفته‌اند تا موقعی که حق و حقوق‌شان داده نشود تمرین نکنند و این وضعیت برای ما خیلی بد است.»


دایی ادامه داد: «حیف است تیمی که شکل گرفته و نتایج بد را از خود دور کرده و به هماهنگی تاکتیکی و تکنیکی خوبی رسیده و عالی کار می‌کند اسیر این مشکلات شود. همه بچه‌ها زحمت کشیدند شاید باور نکنید بگویم نفت جزء دو تیم عالی است که تا به امروز با آن کار کرده‌ام. از لحاظ شخصیتی از بچه‌ها کم گفتم، همه عالی بدون حاشیه تمرین و کار می‌کنند، متاسفانه شرایط باشگاه اجازه نمی‌دهد کارمان را درست و بدون حاشیه انجام دهیم و کار را جلو ببریم. در این چند ساله متاسفانه هر جا رفتیم به مشکل برخوردیم.»


وی در خاتمه گفت: «شرایط تیم به گو‌نه‌ای است که می‌توانیم در رقابت‌های لیگ سهمیه بازی‌های آسیایی را بگیریم؛ به شرطی که مشکل مالی تیم حل شود و بازیکنان دیگر در این خصوص مشکلی نداشته‌ باشند.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته