دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 اسفند 1395 - 13:54

وزیر اطلاعات: قدرت دفاعی اثرگذار است اما کافی نیست

وزیر اطلاعات گفت : جریان داشتن روحیه شهادت طلبی در مردم به ویژه جوانان پشتوانه انقلاب است و این انقلاب را برای همیشه بیمه کرده است.
کد خبر : 161733

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا از پایگاه اطلاع‌رسانی دولت، حجت الاسلام سیدمحمود علوی امروز ـ شنبه 7 اسفند ـ در یادواره حماسه هفتم اسفند سال ۶۰ مردم شیرگاه مازندران که در مسجد جامع این شهر برگزار شد، افزود: قدرت نظامی و دفاعی بی‌تردید اثرگذار است، اما این ابزار و امکانات کافی نیست.


وی ادامه داد : داشتن هواپیما، موشک، ناو و زیردریایی زمانی اثرگذار است که با روح شهادت‌طلبی گره خورده باشد. ماندگاری و وجود این روحیه شهادت طلبی و گذشتن از خود برای انقلاب و نظام در مردم همیشه این هراس و ترس از قدرت معنوی مردم ایران دارند‌.


وزیر اطلاعات تأکید کرد: بزرگ‌ترین بازدارنده در برابر تمامی هجمه‌های دشمنان وجود روحیه شهادت‌طلبی در مردم است و این روحیه شهادت‌طلبی باید همیشه در جامعه و مردم وجود داشته باشد و این جریان فرهنگی نباید هیچ گاه در مردم فراموش شود.


علوی از برگزاری یادواره‌های شهدا به عنوان اقدامی برای زنده نگه داشتن روحیه شهادت‌طلبی نام برد و افزود: تا زمانی که فرهنگ شهادت در جامعه باشد دشمن هیچ غلطی نمی‌تواند بکند. تأکید و تشویق بنیانگذار انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری بر حفظ روحیه و فرهنگ شهادت در جامعه برای بیمه کردن انقلاب و نظام است.


وی تأکید کرد: بهشتی‌ها را تقدیم انقلاب کردیم و حماسه هفتم اسفند سال ۶۰ شیرگاه رخ داد تا انقلاب اسلامی همیشه پایدار بماند. روحیه شهادت‌طلبی و ترس نداشتن از جان باختن در مردم باعث شده تا دشمنان بفهمند این مردم برای داشتن عزت از خود می‌گذارند.


وزیر اطلاعات گفت: دشمن با یک ملت آماده شهادت هیچ‌وقت نمی‌تواند مقابله کند و مردم شیرگاه سال ۶۰ با درک و هوشیاری مسائل آن دوران حساس وارد صحنه شدند و شهید دادند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته