دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 ارديبهشت 1394 - 13:39
عضو هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی:

رسیدن به اهداف بلندمدت دانشگاه آزاد نیازمند استمرار فعالیت‌ها، همکاری و همدلی است

نماینده تام الاختیار ریاست دانشگاه آزاد اسلامی در هیئت امنای استان‌های کرمانشاه، کردستان و ایلام تاکید کرد: رسیدن به اهداف بلندمدت دانشگاه آزاد اسلامی نیازمند استمرار فعالیت‌ها و همکاری و همدلی مسئولان است
کد خبر : 16162

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر بهمن یزدی صمدی در جمع اعضای هیئت علمی و کارکنان مرکز گیلان غرب گفت: رسیدن به اهداف بلندمدت دانشگاه آزاد اسلامی نیازمند استمرار فعالیت‌ها و همکاری و همدلی مسئولان است تا این مرکز با توجه به اقدامات و فعالیت های خوبی که در امر فضاهای عمرانی و آموزشی داشته و یکی از مراکز آموزشی موفق است بیش از پیش توسعه یابد.


نماینده تام الاختیار ریاست دانشگاه آزاد اسلامی در هیئت امنای استان‌های کرمانشاه، کردستان و ایلام افزود: شما فرزندان این جامعه را تربیت می‌کنید، پس با تلاش مضاعف این مهم را به نحو شایسته انجام دهید، بنابراین، برای رسیدن به عمران، آبادانی و توسعه همه جانبه این دیار، نیازمند همت شما دانشگاهیان هستیم.


وی گفت: امیدوارم با استفاده از توانمندی‌های بالقوه خود در کنار مدیریت توانمند این مرکز دانشگاهی، مشکلات پیش روی را حل کرده و باعث ارتقای کمی و کیفی منطقه و شهر خود باشید.








یزدی صمدی: درآمدزایی از راه پروژه‌های منتهی به اختراع و اقتصاد دانش بنیان، شهریه دانشگاه آزاد اسلامی را کاهش می‌دهد و فشار روی دانشگاه و دانشجو را به حداقل می‌رساند

یزدی صمدی ادامه داد: هدف از این سفر بازدید پیشرفت‌های این مرکز و مشاهده کاستی‌ها برای رفع آن در آینده و تشویق مسئولان در تلاش بیشتر است.


وی افزود: درآمدزایی از راه پروژه‌های منتهی به اختراع و اقتصاد دانش بنیان، شهریه دانشگاه آزاد اسلامی را کاهش می‌دهد و فشار روی دانشگاه و دانشجو را به حداقل می‌رساند.


رئیس واحد گیلان غرب هم در این دیدار گزارشی از فعالیت های انجام شده در طول دوران شش ماهه ریاست خود در این دانشگاه را ارائه کرد و گفت و افزود: امیدواریم با ایجاد بستر مناسب برای دانشجویان در حال تحصیل، همچنین کسانی که متقاضی ورود به دانشگاه آزاد اسلامی مرکز گیلان غرب هستند، بتوانیم با استفاده از توانمندی‌های موجود، نیاز جوانان علاقه مند به تحصیلات عالیه را فراهم آوریم.


دکتر فرهان گل کارمنش ادامه داد: یکی از کارهای مهمی که برای درآمدزایی غیر شهریه‌ای و اقتصاد دانش بنیان در این مرکز دانشگاهی صورت گرفته است کاشت بیش از ۲۵۰۰ اصله نهال پسته و زیتون به میزان ۴ هکتار در محوطه این مرکز دانشگاهی است.


در پایان این جلسه دکتر قنبری رئیس واحد کرمانشاه از زحمات مسئولان این مرکز دانشگاهی تشکر کرده و بیان کرد که این مرکز درسطح استان کرمانشاه دارای کمترین مشکلات است.


به گزارش آنا، نماینده تام الاختیار ریاست دانشگاه آزاد اسلامی در هیات امنای استان های کرمانشاه، کردستان و ایلام، دکتر نوذر قنبری رئیس واحد کرمانشاه و دبیر هیات امنای استان و دکتر سیروس محبی معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه از دانشگاه آزاد اسلامی مرکز گیلان غرب دیدن کردند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته