دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 اسفند 1395 - 09:47
در گفت‌وگو با آنا

محمد طلایی: ملی‌پوشان در جام جهانی کرمانشاه نمره قبولی گرفتند/ حضور تیم کشتی دانشگاه آزاد در لیگ برتر باعث خوشحالی است

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد گفت: بعد از جام‌جهانی اولین‌ جایی که تیم و بچه‌ها را دعوت کرد و تقدیر به عمل آورد، دانشگاه آزاد اسلامی بود که واقعا از این اتفاق خوشحالیم.
کد خبر : 161607

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، تیم ملی کشتی آزاد ایران در مسابقات جام جهانی کرمانشاه موفق شد با شکست تیم‌های ترکیه، هندوستان، مغولستان و آمریکا برای ششمین بار عنوان قهرمانی دنیا را کسب کند و این اتفاق در حالی افتاد که محمد طلایی برای اولین بار هدایت تیم ملی را در یک رویداد بزرگ بین المللی بر عهده داشت.


محمد طلایی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد قهرمانی تیم ملی کشتی آزاد در جام جهانی گفت: «خدا را شکر می‌کنم که بچه‌ها توانستند برای ششمین‌بار متوالی قهرمان جام‌جهانی شوند و موفق شدند این قهرمانی را در شهر پهلوان‌خیز کرمانشاه کسب کرده و دل مردم ایران را شاد کنند.»


طلایی در رابطه با مسابقه فینال بین ایران و آمریکا و جو حاکم بر دیدار پایانی میان کمیل قاسمی با حریف آمریکایی‌اش بیان کرد: «قاسمی با شرایطی ویژه و آمادگی خیلی خوبی که داشت، کشتی‌ بهتری نسبت به حریف آمریکایی‌اش گرفت و موفق شد سند قهرمانی ایران را در این رقابت‌ها امضا کند. او کشتی‌گیری است که در مواقع حساس و سرنوشت ساز می‌شود روی او حساب کرد. او می‌تواند بار روانی تیم را تحمل کند. این باعث خوشحالی است که در تاریخ سنگین‌وزن کشتی آزاد، چنین کشتی‌گیری داریم که واقعا می‌تواند پرچمدار تیم‌ ملی باشد.»


سرمربی تیم ملی در خصوص عملکرد کشتی‌گیران تیم ملی در مسابقات جام جهانی افزود: «روی هم‌رفته عملکرد تیم‌ ملی راضی‌کننده بود و انشاء‌الله این روند ادامه پیدا کند و بهتر شود. عملکرد همه بچه‌ها خوب بود و چون نتایج، نتایج خوبی بود همگی آنان نمره قبولی گرفتند.»


وی در مورد شرایط حسن یزدانی در مسابقات جهانی کرمانشاه به خصوص در کشتی فینال که مقابل حریفش ضربه فنی شد اظهار داشت: «یزدانی در مسابقات جهانی کرمانشاه در یک وزن بالاتر کشتی گرفت و زمان می‌برد تا در این وزن جا بیفتد. در کشتی برد و یاخت همیشه هست و یک کشتی‌گیر نمی‌تواند همیشه برنده از تشک خارج شود. در کشتی فینال یزدانی تمام تلاشش را کرد اما نتوانست پیروز شود.»


طلایی در خصوص مراسم تقدیری که با حضور دکتر میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی برای کشتی‌گیران تیم ملی برگزار شد افزود: «واقعا جای خوشحالی دارد که بعد از جام‌جهانی اولین‌ جایی که تیم و بچه‌ها را دعوت کرد و تقدیر به عمل آورد، دانشگاه آزاد اسلامی بود. واقعا تشکر ویژه‌ای از طرف خودم و بچه‌های تیم‌ملی از آقایان دکتر میرزاده و دکتر دادگان دارم.»


وی در مورد حضور تیم کشتی دانشگاه آزاد در مسابقات لیگ گفت: «در این مورد صحبت شد و قرار شد تمهیداتی در این مورد به وجود آید تا تیم دانشگاه آزاد مثل قدیم در لیگ برتر کشتی شرکت کند و این باعث خوشحالی است.»


طلایی در خصوص برنامه‌های بعدی تیم ملی کشتی آزاد افزود: «بعد از چند روز استراحت تمرینات از 14 همین ماه دوباره شروع می‌شود. در حال حاضر اولین جام پیش‌رو، جام یاشار دوغو خواهد بود که انشاء‌الله در همین ماه برگزار خواهد شد و کشتی‌گیران را برای این مسابقات آماده می‌کنیم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته