دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 اسفند 1395 - 08:47

فعالیت 6هزار تاکسی در منطقه 6

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 6 با بیان اینکه این منطقه به عنوان منطقه مرکزی پایتخت بیشترین تعداد خطوط ویژه و BRT  را دارد، گفت: بیش از 40 خط اتوبوسرانی و 40 خط تاکسی در قلب تهران واقع شده است.
کد خبر : 161583

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از روابط عمومی شهرداری منطقه 6، ولی مسگری نجاتی با بیان اینکه 6 هزار تاکسی در منطقه 6 در حال تردد هستند، اضافه کرد: وجود خطوط اصلی مترو و BRT در منطقه 6 سبب شده این منطقه یک شاهراه ارتباطی باشد.


وی با اشاره به اینکه هم اکنون 6 ایستگاه مترو در قلب تهران واقع است، گفت: برخی از این ایستگاه‌ها مثل ایستگاه هفت تیر و ایستگاه میدان چهارراه ولیعصر (عج) ایستگاه تبادلی بوده و خطوط مختلف مترو را به یکدیگر مرتبط می‌سازند.


نجاتی تصریح کرد: با تکمیل خط 6 و 7 مترو ایستگاه‌های جدیدی در سطح منطقه احداث می‌شود که نقش تاثیرگذاری در کاهش ترافیک شهری و انضباط حمل و نقلی تهران خواهد داشت.


معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 6 با اشاره به برنامه ریزی‌های صورت گرفته برای تکمیل شبکه بزرگراهی تهران گفت: در همین راستا با تکمیل خطوط مترو و بهبود شبکه اتوبوسرانی و تاکسیرانی منطقه، حمل و نقل مردم در شهر تسهیل شده و بار ترافیکی تهران کاهش می‌یابد.


انتهای پیام/

برچسب ها: تاکسی مترو
ارسال نظر
هلدینگ شایسته