دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
05 اسفند 1395 - 13:35

حاجی بابایی: به صورت مستقل کاندیدا شدم/ نظر جبهه مردمی را تمکین می‌کنیم

دبیرکل جبهه یکتا درباره احتمال انتخاب فردی دیگر به عنوان نامزد نهایی جبهه مردمی گفت: همگی قول مساعد داده‌ایم از نظر جمعی تمکین کنیم.
کد خبر : 161341

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری آنا، حمیدرضا حاجی‌بابایی در حاشیه نخستین نشست مجمع عمومی ملی جبهه نیروهای انقلاب اسلامی، درباره اقدامات این جبهه در آستانه انتخابات 96 گفت: به لطف خدا انسجام خوبی ایجاد شده است که تصور می‌کنم نوید بسیار خوبی است. پتانسیل بسیار بالایی در کشور ایجاد شده است که می‌تواند نقش فراجناحی در جمع کردن همه نیروهای انقلابی ایفا کند و اگر صادقانه بر همین مفاهیم که امروز بر آن سوگند یاد کرده‌ایم ایستادگی و حرکت کنیم، فکر می‌کنم اکثریت ملت ایران که بر رفع مشکلات موجود است را یک سر و گردن بالاتر از توجه داشتن به مسائل جناحی و محکوم کردن یکدیگر به سمت و سویی برویم که همه با یکدیگر جمع شوند تا مشکلات کشور حل شود.
وی ادامه داد: امروز رکود وحشتناکی در کشور وجود دارد که همه خانواده‌ها در شرایط سختی قرار داده است. رونق اقتصادی با مشکلاتی همراه است؛ علاوه بر این مبارزه با مفاسد، روحیه اشرافی گری و برقراری عدالت مواردی است که همه را نگران کرده است. اینها مواردی است که همه مردم را تحت الشعاع قرار داده و آنها را نگران کرده است.
دبیرکل جبهه یکتا در پاسخ به پرسشی درباره اعلام کاندیداتوری خودش گفت: این مباحث فرعیات است و در نهایت آنچه مردم می‌خواهند رخ خواهد داد.
وی در پاسخ به اینکه آیا مستقل برای این مسأله عمل کرده است، گفت: اینجا جناح یا تفکری وجود ندارد. افراد به صورت مستقل حضور می‌یابند. ان شاءالله آنچه در این جبهه از پایین به بالا رخ می‌دهد به عنوان شروع بتواند همه ملت را منتفع کند.
این نماینده اصولگرای مجلس در پاسخ به اینکه در صورت معرفی کاندیدای دیگر به عنوان نامزد نهایی جبهه مردمی از آن تمکین می‌کند، گفت: همه ما قول مساعد در این باره داده‌ایم.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته