دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
05 اسفند 1395 - 11:34

دومین کنگره حزب اتحاد ملت با کلیپی از سخنان رئیس دولت اصلاحات/ بررسی انتخابات 96 در نشست عصر

دومین کنگره سراسری حزب اتحاد ملت ایران اسلامی صبح امروز، با حضور اعضا و میهمانان ویژه از جمله مصطفی تاجزاده و محمد کیانوش‌راد برگزار شد.
کد خبر : 161294

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری آنا، مراسم با یک ساعت تأخیر آغاز شد و در این یک ساعت، اعضای حزب به دیده‌بوسی و گرفتن عکس یادگاری مشغول بودند.


مراسم ساعت 9:15 دقیقه و با پخش سرود و تلاوت آیات قرآن آغاز شد. بعد از آن هیأت رئیسه سنی حزب اتحاد بر روی جایگاه رفتند و رئیس هیأت رئیسه با ذکر نام مرحوم آیت‌الله هاشمی و آیت‌الله موسوی اردبیلی یاد و خاطره آنها را گرامی داشت.


بعد از آن نوبت به دبیر اجرایی کنگره رسید تا توضیحاتی را درباره برگزاری دومین کنگره حزب اتحاد به حاضران ارائه کند.


رویا بلوری در ابتدای سخنان خود از موانعی که بر سر آنها برای برگزاری این مراسم بود سخن گفت و اعلام کرد که مکان مراسم به دلیل عدم همکاری مسئولان ذی‌ربط تغییر پیدا کرد.


بعد از سخنان دبیر اجرایی کنگره، نوبت به علی شکوری‌راد دبیرکل حزب اتحاد ملت رسید تا دقایقی را برای میهمانان سخنرانی کند.


بخش بعدی مراسم پخش کلیپی از سخنان رئیس دولت اصلاحات در جمع اعضای حزب اتحاد ملت بود که در سالن پخش شد.


بعد از سخنان دبیرکل حزب، کنگره پشت درهای بسته و بدون حضور خبرنگاران ادامه یافت.


از برنامه‌های پیش از ظهر کنگره، بررسی و تصویب آیین‌نامه نحوه تشکیل و اداره جلسات مجمع عمومی، برگزاری انتخابات هیأت رئیسه و استقرار آنها در جایگاه، ارائه گزارش دبیرکل از فعالیت‌های یک سال اخیر بود. بعد از آن نیز، در نشست بعد از ظهر، تصویب راهبردها و خط مشی‌های کلی و کلان حزب، بررسی انتخابات ریاست جمهوری و شوراها، بررسی بودجه حزب و ترازنامه و در پایان نیز بررسی و تصویب قطعنامه پایانی کنگره خواهد بود.



انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب