دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
05 اسفند 1395 - 11:19

نخستین نشست مجمع ملی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی برگزار شد/ وحید دستجردی: ما صدای رهبری را شنیدیم

سخنگوی جمنا گفت: ما در جبهه نیروهای مردمی انقلاب، صدای رهبری را شنیدیم. مردم برای حاکم شدن اسلام بر کشور انقلاب کردند و این تنها با حضور نیروهای انقلابی ممکن می‌شود که متأسفانه هر روز بیشتر از گذشته به کناره رانده می‌شوند.
کد خبر : 161275

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری آنا، مرضیه وحید دستجردی در ابتدای سخنرانی خود در نخستین نشست مجمع ملی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی که صبح امروز در مجموعه شهر آفتاب برگزار شد، گفت: جبهه مردمی پنجم دی ماه امسال با هدف بازگشت به اهداف اصیل انقلاب اسلامی و مردم تأسیس شد.
وی افزود: تشکیل این جبهه با توجه به شرایط کشور و تهدیدات منطقه‌ای و تأکیدها و سفارش‌های رهبری در سخنرانی‌های ایشان بوده و تشکیل این جبهه پاسخی بود به خواست‌ها و مطالبات شما.
دستجردی ادامه داد: ما صدای رهبری را شنیدیم. مردم برای حاکم شدن اسلام بر کشور انقلاب کردند و این تنها با حضور نیروهای انقلابی ممکن می‌شود که متأسفانه هر روز بیشتر از گذشته به کناره رانده می‌شوند. ما امروز با مشکلات معیشتی و بیکاری مردم مواجه هستیم.
سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گفت: ما مجامع استانی و شهرستانی را برای نخستین بار تشکیل دادیم تا از تمرکزگرایی خارج شویم.


وی با اشاره به مجمع عمومی ملی نیروهای انقلاب اظهار کرد: بنای این مجمع انتخاباتی است و ۲۷ قشر را رصد کردیم تا افراد سرشناس آنها.
وی ادامه داد: تقریبا تمام چهره‌های مردمی، انقلابی و ارزشی در زمره ۵۶۰ نفر از حامیان این جبهه‌اند.


دستجردی درباره ارتباط این جبهه با روحانیت اصولگرا اظهار کرد: از ابتدای کار این جبهه بنا بر این بود کارها و امور با نظارت علما انجام شود.
او تأکید کرد: من امروز مفتخرم اعلام کنم این مجمع برگرفته از ۵۰ هزار نفر از نیروهای انقلابی است که با حضور نمایندگان آنها در اینجا شکل گرفته است. این مجمع و جبهه برای نخستین بار است که انتخابات در آن از پایین به بالا انجام می‌گیرد. همه در برابر مردم و شفاف انجام می‌شود و نه پشت درهای بسته. این اولین بار است که اعضای مؤسس خود را در معرض انتخاب شما قرار می‌دهند.
دستجردی ضمن تشکر از رسانه‌ها برای پوشش اخبار این تشکل گفت: یکی از مهمترین کارهای این جبهه، تشکیل ستاد اجرایی است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته