دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 اسفند 1395 - 15:02

امیری: دولت از شفاف‌سازی هزینه‌های انتخاباتی استقبال می‌کند

معاون پارلمانی رئیس‌جمهوری، گفت: موضع دولت همواره بر این بوده که از شفافیت در هزینه‌های انتخاباتی استقبال می‌کند. هر چه هزینه‌های انتخاباتی شفاف‌تر باشد اعتماد مردم به منتخبین بیشتر خواهد شد.
کد خبر : 161168

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری آنا، حسینعلی امیری معاون پارلمانی رئیس جمهوری ظهر امروز در حاشیه نشست هیأت دولت در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: موضع دولت همواره بر این بوده که از شفافیت در هزینه‌های انتخاباتی استقبال کند. هر چه هزینه‌های انتخاباتی شفاف‌تر باشد اعتماد مردم به منتخبین، نمایندگان مجلس و ... بیشتر خواهد شد.


وی در ادامه افزود: قطعاً دولت، اعتماد مردم به نظام جمهوری اسلامی و نهادهای کشور را یکی از بزرگترین سرمایه‌های خود می‌داند لذا دولت از هرگونه شفاف‌سازی استقبال می‌کند.


معاون پارلمانی رئیس جمهوری درباره پیش‌نویس لایحه نظام جامع انتخاباتی گفت: در پیش‌نویس لایحه نظام جامع انتخاباتی که اکنون در کمیسیون سیاسی و دفاعی دولت در حال بررسی است احکامی راجع به شفافیت هزینه‌های انتخاباتی پیش‌بینی کرده‌ایم، بنابراین این موضوع اکنون در دستور کار است و امروز هم تا ماده 118 این پیش‌نویس لایحه مورد بررسی قرار گرفت و در تلاش هستیم که بررسی این پیش‌نویس لایحه نظام جامع انتخاباتی هر چه زودتر به اتمام برسد تا در صحن دولت مطرح شود و مورد بررسی قرار بگیرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته