دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 ارديبهشت 1394 - 10:50
در جمع کارکنان واحد گرمسار

میرساردو: برای رسیدن دانشگاه به قله‌های پیشرفت باید تلاش و کار بی‌وقفه را ادامه دهیم

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار در جمع کارکنان این دانشگاه با اعلام اینکه واحد گرمسار اکنون به مرحله ثبات رسیده گفت: تلاش، همت، همکاری،صرفه جویی و عشق وعلاقه کارکنان سبب سربلندی دانشگاه شده است.
کد خبر : 16091

به گزارش خبرنگار آنا، دکتر طاهره میرساردو با تبریک ولادت باسعادت امیرالمومنین حضرت علی (ع) و روز پدر به ویژگی های حکومت امام علی (ع) اشاره کرد و افزود: در دوره حکومت امام علی (ع) خیلی تاکید داشتند که امور به درستی انجام شده و کارها با عدالت و آنگونه که در شان یک حکومت اسلامی است انجام شود.


سرپرست واحد گرمسار با توجه به موانع و مشکلات 7 ماه گذشته در واحد گفت: شاخص ها نشان دهنده این است که همه با عشق، علاقه و با جان و دل در راستای سربلندی دانشگاه قدم برداشتند و همه موانع و مشکلات رابا سربلندی پشت سر گذاشتند.


وی افزود: دانشگاه اکنون به مرحله ثبات رسیده و همه مقدمات برای پیشرفت فراهم شده و با تلاش و اهتمام همه همکاران در راه پیشرفت و رشد و تعالی واحد گرمسار قدم خواهیم برداشت.


وی با تشکر از همه کارکنان گفت: به اعتقاد من نمونه ترین و بهترین کارکنان را داریم و کارکنان ما با جان و دل و عشق و علاقه کار می کنند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته