دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 اسفند 1395 - 16:55
مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران:

تجهیزات پژوهش‌سراهای دانش‌آموزی نیازمند به‌روزرسانی است

مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران با بیان اینکه تجهیزات پژوهش سراهای دانش آموزی نیازمند به روزرسانی است، عنوان کرد: براساس تعاملاتی که با معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری داریم قرار است از پتانسیل آنها برای قطبی شدن برخی از پژوهشسراها استفاده کنیم.
کد خبر : 160902

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران، علیرضا کمرئی اظهار کرد: تجهیزات پژوهش سراهای دانش آموزی نیازمند به روزرسانی است که برای این موضوع نیز برنامه ریزی انجام شده و امیدواریم امسال بتوانیم این اقدام را انجام دهیم.


مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران ادامه داد: قصد داریم در مورد بعضی از رشته مانند زیست فناوری پژوهش سراها را به صورت قطبی گسترش دهیم.


وی تصریح کرد: همه مناطق 19 گانه تهران دارای پژوهسراهای دانش آموزی هستند و با ماهیت عمومی برای فعالیت‌های پژوهشی دانش آموزان فراهم شده‌اند.


کمرئی خاطرنشان کرد: البته برخی پژوهش سراها به صورت ویژه بر یک موضوع مانند نانو و زیست فناوری فعالیت می‌کنند و براساس تعاملاتی که با معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری داریم از پتانسیل آنها برای قطبی کردن برخی پژوهش‌سراها استفاده می‌کنیم.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته