دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 اسفند 1395 - 09:11
در گفت وگو با آنا

قائم مقام استقلال خوزستان: نمی‌توانیم به تک تک بازیکنان زنگ بزنیم و تبریک بگوییم/ هزینه سفر به امارات را نداریم

علی پورکیانی گفت: بعد از برد مقابل الفتح به همت رئیس فدراسیون فوتبال هزینه‌های سفر ما به عمان از سوی فدراسیون پرداخت شد، اما هنوز برای هزینه‌های امارات مشکل داریم و امیدواریم که در روزهای آینده حل شود.
کد خبر : 160861

علی پورکیانی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد برد استقلال خوزستان مقابل الفتح عربستان گفت: «من به نوبه خودم این برد را به تمام ایرانی‌ها تبریک می گویم. برد مقابل نماینده عربستان برای همه ایرانی‌ها از اهمیت بالایی برخوردار بود.بازیکنان ما در این بازی زحمت زیادی کشیدند و مستحق برد بودند و خوشحالم که اولین 3 امتیاز خودمان را در این رقابت‌ها کسب کردیم.»


وی در رابطه با بازی دوم استقلال خوزستان مقابل الجزیره امارات افزود: «الجزیره تیم قدرتمندی است و در بازی اولش مقابل لخویا شکست خورد و قطعا در بازی دوم که میزبان است برای کسب 3 امتیاز وارد زمین می‌شود. اما اگر مشکلات مالی ما حل شود قطعا نتیجه خوبی را مقابل الجزیره کسب می‌کنیم.»


قائم مقام باشگاه استقلال خوزستان در خصوص حل مشکلات مالی این تیم توسط فدراسیون فوتبال برای تامین هزینه‌های سفر به عمان و امارات بیان کرد: «ما برای سفر به عمان و امارات باید بودجه ای را تامین می‌کردیم اما به دلیل عدم حمایت اسپانسر از تیم بودجه تامین نشد. بعد از برد مقابل الفتح به همت رئیس فدراسیون فوتبال هزینه‌های سفر ما به عمان از سوی فدراسیون پرداخت شد اما هنوز برای هزینه‌های امارات مشکل داریم و امیدواریم که در روزهای آینده حل شود.»


وی در رابطه با گلایه برخی از بازیکنان این تیم که گفتند مدیران باشگاه بعد از برد مقابل الفتح به اعضای تیم تبریک نگفتند افزود: «بعد از برد مقابل الفتح مدیرعامل باشگاه با سرمربی تیم تماس گرفت و برد تیم را تبریک گفت و من هم از طریق پیامک به اعضای تیم تبریک گفتم. دیگر ما که نمی‌توانیم به تک تک بازیکنان زنگ بزنیم و به آنها تبریک بگوییم.»


پورکیانی در مورد مذاکره وزیر ورزش با مسئولین بانک ملی برای حل شدن مشکل مالی استقلال خوزستان گفت: «در حال حاضر وزیر ورزش و مدیرکل ورزش و جوانان استان خوزستان با مسئولین بانک ملی مشغول مذاکره هستند تا مشکلات مالی تیم را حل کنند. امیدوارم این مذاکرات هر چه سریعتر نتیجه دهد و مشکلات تیم حل شود.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب