دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 اسفند 1395 - 11:26
تحلیل مربی سابق تیم امید از اولین بازی آسیایی استقلال

الاهلی تیمی نبود که بتواند استقلال را شکست دهد/ عیار استقلال در بازی دوم مشخص می‌شود

کارشناس فوتبال گفت: برخلاف انتظار، استقلال و الاهلی نتوانستند نمایش خوبی از خود به نمایش بگذارند و هیچ کدام از تیم‌ها کیفیت لازم را نداشتند.
کد خبر : 160718

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا،تیم فوتبال استقلال تهران در اولین بازی دور گروهی لیگ قهرمانان آسیا در دبی مهمان الاهلی امارات بود و در نهایت با نتیجه 2 بر 1 شکست خورد تا بازی اولش در این رقابت ‌ها را با باخت آغاز کند.


هادی طباطبایی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد بازی اول استقلال مقابل الاهلی در اولین بازی دور گروهی لیگ قهرمانان آسیا گفت: «برخلاف تصوری که قبل از بازی در مورد عملکرد دو تیم می‌رفت در بازی شب گذشته نمایش خوبی از دو تیم ندیدیم و هیچ کدام از تیم‌ها کیفیت لازم را نداشتند. الاهلی هم به عنوان تیم میزبان اصلا شرایط خوبی را پشت سر نگذاشت و از قدرتی برخوردار نبود که بتواند استقلال را شکست دهد.»


وی ادامه داد: «الاهلی در طول 90 دقیقه اصلا کیفیت لازم را نداشت و فقط در زدن ضربات ایستگاهی خطرناک عمل می‌کردند. منصوریان بعد از گذشت چند دقیقه از بازی باید تغییر تاکتیک می‌داد، چون الاهلی تیمی نبود که بتواند استقلال را شکست دهد.»


طباطبایی در رابطه با اشتباهات خط دفاعی استقلال در گل‌های الاهلی افزود: «استقلالی‌ها فکر می‌کردند که الاهلی تیم بسیار قدرتمندی است و طرز فکرشان را مانند بازی مقابل السد، پرسپولیس و ذوب‌آهن برنامه‌ریزی کردند و همین مساله باعث شد تا بعد از گذشت دقایقی از بازی، بازیکنان حریف را دست کم بگیرند و همین مساله باعث بروز اشتباهات در خط دفاعی استقلال شد.»


وی در خصوص بازی دوم استقلال مقابل التعاون عربستان بیان کرد: «بازی در کشور ثالث می‌تواند برای استقلال نکته مثبت باشد بخاطر اینکه در دور برگشت هم استقلال در کشور ثالث مهمان تیم عربستانی است. عیار استقلال در بازی دوم مشخص می‌شود و این بازی سرنوشت صعود این تیم به دور بعد رقابت‌ها را مشخص می‌کند.»


پیشکسوت استقلال در رابطه با صحبت‌های منصوریان مبنی بر اینکه این تیم در بهترین زمان ممکن شکست خورد افزود: «در مورد صحبت منصوریان باید به بازی بعدی استقلال توجه کرد. اگر استقلال در بازی بعد به پیروزی برسد مشخص می‌شود قطعا شکست مقابل الاهلی شوک خوبی را به این تیم وارد کرد ولی در غیر این صورت می‌تواند برای تیم مشکل‌ساز باشد.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته