دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

امروز، آخرین فرصت ثبت نام در آزمون کارشناسی‌ارشد دانشگاه آزاد اسلامی

مشاور سازمان سنجش آموزش کشور از اتمام فرصت مجدد ثبت‌نام در آزمون کارشناسی‌ارشد سال ۹۶ دانشگاه آزاد اسلامی و سایر دانشگاه‌های دولتی در ساعت ۲۴ امشب سوم اسفند خبر داد.
کد خبر : 160687

دکتر حسین توکلی در گفتگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا گفت: «ثبت‌نام برای شرکت در آزمون کارشناسی‌ارشد سال ۹۶ دانشگاه آزاد اسلامی و سایر دانشگاه‌های زیرمجموعه وزارت علوم از از 1 دی آغاز شد و تا یازدهم همین ماه ادامه داشت. همچنین فرصت مجدد برای ثبت‌نام از 1 اسفند و از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org امکان‌پذیر شده است و ساعت 24 امروز 3 اسفند به پایان می‌رسد.»


مشاور سازمان سنجش آموزش کشور ادامه داد: «آزمون کارشناسی‌ارشد سال ۹۶ برای پذیرش در دانشگاه آزاد اسلامی و سایر موسسات آموزش عالی برگزار می‌شود. در اولین مرحله ثبت‌نام (1 تا 11 دی) ۷۵۹ هزار و ۶۹۵ نفر در این آزمون ثبت‌نام کرده بودند که در فرصت مجدد نیز تاکنون ۴۴ هزار و ۴۲۰ داوطلب ثبت‌نام خود را نهایی کرده‌اند.»


او افزود: «همچنین داوطلبانی که قبلا ثبت‌نام کرده‌اند نیز می‌توانند تا ساعت ۲۴ امشب سوم اسفند، اطلاعات ثبت‌نامی خود را ویرایش کنند. در همین بازه زمانی داوطلبان بیست‌و‌دومین المپیاد علمی دانشجویی کشور نیز می‌توانند ثبت‌نام کنند.»


به گفته توکلی آزمون ورودی دوره‌های کارشناسی‌ارشد ناپیوسته سال ۹۶ در روزهای پنجشنبه و جمعه ۷ و ۸ اردیبهشت ۹۶ در حوزه‌های امتحانی مربوط و برای داوطلبان ۶ گروه آموزشی برگزار می‌شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته