دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 اسفند 1395 - 14:19
ستاد انتخابات کشور اعلام کرد؛

آغاز ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات میاندوره‌ای مجلس از 8 اسفند

ستاد انتخابات کشور با انتشار اطلاعیه شماره 3 خود اعلام کرد: داوطلبان شرکت در انتخابات میاندوره‌ای مجلس شورای اسلامی در چهار حوزه انتخابیه از روز یکشنبه هشتم اسفندماه جاری آغاز می‌شود و یک هفته ادامه خواهد داشت.
کد خبر : 160537

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت کشور، متن کامل اطلاعیه شماره 3 ستاد انتخابات کشور در خصوص انتخابات میاندوره‌ای مجلس شورای اسلامی در چهار حوزه انتخابیه منتشر شد.


متن کامل اطلاعیه شماره 3 ستاد انتخابات کشور به این شرح است:


«بسم الله الرحمن الرحیم
اطلاعیه شماره (3)


به آگاهی ملت شریف ایران و اهالی حوزه‌های انتخابیه اصفهان در استان اصفهان، اهر و هریس، مراغه و عجب شیر در استان آذربایجان شرقی و بندرلنگه، بستک و پارسیان در استان هرمزگان می‌رساند، ثبت نام از داوطلبان نمایندگی اولین میان دوره‌ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی برای چهار حوزه انتخابیه ذکر شده از تاریخ 8/12/95 تا 14/12/95 به مدت هفت روز در وزارت کشور و فرمانداری‌های مرکز حوزه‌های انتخابیه فوق انجام خواهد شد.


لذا در اجرای ماده 29 قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی و تبصره های ذیل آن ارائه گواهی رسمی مبنی بر استعفا و قبول آن و عدم اشتغال در پست و مقام مورد تصدی در حداقل شش ماه قبل از روز ثبت نام، از سوی مشمولین ماده قانونی مذکور، مجدداً مورد تأکید می‌باشد.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته