دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 اسفند 1395 - 13:09

سرمربی الهلال: پرسپولیس تیم قدرتمندی است/ غیبت طارمی برایم مهم نیست

سرمربی تیم الهلال،‌ گفت: به عمان آمدیم تا با امتیاز به عربستان برگردیم.
کد خبر : 160468

به گزارش گروه ورزشی آنا، رامون دیاز، سرمربی الهلال عربستان پیش از دیدار با پرسپولیس در نشست خبری گفت: «ما برای رقابت در لیگ قهرمانان آسیا اینجا هستیم. ما برای کسب موفقیت در این رقابت‌ها امکانات لازم را داریم. کاملا آماده هستیم تا با قدرت در این رقابت‌ها ظاهر شویم و تداخل در بازی‌های لیگ هیچ مشکلی برای ما ایجاد نمی‌کند.»


وی افزود: «بازی فردا مقابل پرسپولیس بازی سختی خواهد بود زیرا مقابل تیم قدرتمندی قرار می‌گیریم اما با این وجود ما سبک بازی خود را تغییر نمی‌دهیم و با سبک سابق خود بازی خواهیم کرد تا سه امتیاز بازی را کسب کنیم. اکنون در شرایط خوبی به سر می‌برییم و صدرنشین لیگ عربستان هستیم و می‌خواهیم این قدرت خود را بازی فردا مقابل پرسپولیس نشان دهیم.»


دیاز ادامه داد: «ما تمام امکانات لازم را برای اینکه فردا مقابل پرسپولیس در اوج آمادگی حضور پیدا کنیم، داریم. فردا هیچ بازیکن مصدومی جز سالم الدوسری نداریم و معتقدم این بازی از سوی هر دو طرف باز خواهد بود و شاهد یک بازی زیبا خواهیم بود.»


سرمربی الهلال در ادامه در اظهاراتی عجیب درباره طارمی که مجوز حضور در این بازی را کسب کرده بود گفت: «برای من اهمیتی ندارد که در بازی فردا بهترین گلزن پرسپولیس غایب است چون تیم بزرگ اصلا متکی به یک بازیکن نیست.»


دیاز در پایان گفت: «حضور پرشور هواداران عمانی برای استقبال ما، من را به وجد آورد آنها واقعا شماره یک هستند. تشویق و حمایت آنها در بازی فردا برای ما کمکی خواهد بود و امیدوارم در بازی فردا در ورزشگاه حاضر شوند. ما باید اولین بازی خود در آسیا را عالی آغاز کنیم و این مرحله نیاز به تمرکز بالا دارد.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب