دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 ارديبهشت 1394 - 09:47
در گفت‌و‌گو با آنا

علیرضا منصوریان: آینده‌‌ کاری‌ام‌ مشخص نیست/ می‌خواهم با نفت قهرمان شوم

علیرضا منصوریان گفت: اگر نفت می‌خواهد شگفتی‌ساز لیگ ایران لقب بگیرد باید یکی از دو جام حذفی یا لیگ برتر را فتح کند.
کد خبر : 16040

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، رقابت سه تیم تراکتور، نفت و سپاهان برای کسب جام قهرمانی مسابقات لیگ‌ برتر به گونه‌ای است که یکی از این سه تیم با کوچکترین لغزش از کورس قهرمانی خارج‌ می‌شود. در این میان علیرضا منصوریان سرمربی نفت تهران که فصل رویایی را با تیمش پشت سر گذاشته است اصلا دوست ندارد که در روزهای پایانی لگی قافیه را به دو تیم دیگر ببازد.


منصوبان در گفت و گو با خبرنگار ورزشی آنا درباره آخرین وضعیت تیمش و بازی مقابل صبای قم گفت: «به بازیکنانم گفته ام که هیچ حریفی را نباید دستکم بگیرند. این بازی مثل سایر مسابقات سخت و دشوار است. بازی‌های ما با تیم صبا در گذشته هم خیلی جذاب بوده‌ است. تیم‌ ما همیشه به واسطه جنگ‌های فیزیکی توانسته بر صبا غلبه کند. وقتی یک تیم از لحاظ قدرت بدنی در شرایط ایده‌الی باشد می‌تواند به خوبی تاکتیک‌های خود را اجرا کند.»


وی ادامه داد: «بازی با صبا و تراکتورسازی به اندازه کل لیگ برای نفت اهمیت دارد. کسب این 6 امتیاز است که نتیجه زحمات همه ما را می‌دهد. بازی‌ با صبا به مراتب مشکل‌تر از بازی با تراکتور است. تیم ما اگر در این دیدار امتیازی از دست بدهد انگیزه لازم را در هفته آخر مقابل تراکتور نخواهد داشت. پس محکوم به بردیم و به چیزی غیر از این نباید فکر کنیم.»


سرمربی نفت با اشاره به تاکتیک پذیری تیمش گفت: «نفت نمونه‌ای از یک فوتبال خوب و علمی ایرانی را در لیگ به نمایش گذاشته‌ است که قصد دارد نسلی نو را به فوتبال ایران معرفی کند. خدا را شکر که تا امروز توانسته‌ایم به این مهم دست پیدا کنیم. بازیکنان جوان و شایسته زیادی در رده های مختلف تیم های ملی داریم که فقط کافی است به آنها اعتماد شود.»


منصوریان در خصوص اینکه تیمش می تواند عنوان قهرمانی را در لیگ و جام حذفی با توجه به اینکه میزبان هستند به دست بیاورد یا خیر گفت: «پیش بینی در فوتبال وجود ندارد. ما می‌توانیم امیدوار باشیم که هستیم. اگر از قبل می‌شد نتیجه را پیش بینی کرد که این همه مردم در دنیا عاشق فوتبال نمی شدند. جذابیت فوتبال به این است که نمی توانی حدس بزنی که چه اتفاقی در پایان 90 دقیقه خواهد افتاد. نکاتی که باید به بازیکنانم در خصوص شرایط حساسی که داریم یاد آوری کنم را کرده ام. از این جا به بعد دست آنهاست که چه نتیجه ای را رقم بزنند.»


وی افزود: «هیچ مربی یا تیمی بدش نمی آید قهرمان لیگ شود. من هم از این قاعده مستثنا نیستم و می خواهم با تیمم قهرمان ایران شوم، اما فقط دوست داشتن نمی تواند به تیمی کمک کند. این زحمت و تلاش است که چهره تیم قهرمان را مشخص می‌کند. تیم ما تا به اینجای لیگ هم کار بزرگی را انجام داده است. من به شخصه از عملکرد بازیکنانم راضی ام.»


منصوریان در خصوص ادامه همکاری با نفت گفت: «الان وقت فکر کردن به ماندن و رفتن نیست. هنوز تصمیمی برای آینده‌ کاری‌ام نگرفته‌ام. در شرایط فعلی همه تیم باید تمرکزشان به دو بازی پایانی لیگ برتر و فینال جام حذفی باشد. موفقیت در این بازی ها می تواند ارزش تیم نفت را چند برابر کند.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته