دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 اسفند 1395 - 15:35

اخبار دانشگاه/ از سخنرانی علمی «بهداشت روانی جوانان» تا حمایت از پرندگان در روزهای سرد برفی

​به همت معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی فردوس، سخنرانی علمی با عنوان بهداشت روانی جوانان در سالن همایش این دانشگاه برگزار شد.
کد خبر : 160395

به گزارش آنا، مدرس گروه علوم تربیتی واحد فردوس در جمع دانشجویان گفت: ارتباط با دیگران، ادامه تحصیل، پیدا کردن کسب و کار مناسب و ازدواج مهمترین دغدغه های دوران جوانی است که خانواده و سلامت آن بیشترین تاثیر در تصمیم گیری صحیح در این امور را دارد.


محمدحسن عربی افزود: مساله ازدواج در بهداشت روانی دارای اهمیت زیادی بوده که هدف از آن آرامش و خوشبختی در تمامی ابعاد زندگی است.


عربی نقش سلامت روانی افراد در یک ازدواج موفق را مهم بیان کرد و گفت: وجود مشکلات و شرایط ناخوشایند در دوران قبل از ازدواج، فرد را در زندگی تحت تاثیر قرار داده و آرامش روانی او را مختل می کند.


وی با توجه به مکانیسم های روانی افراد افزود: کاهش اضطراب و حفظ تعادل روانی مهمترین هدف واکنش های روانی بوده و عموما به صورت غیرارادی از طرف افراد انجام می شود. برون فکنی، جبران، همانند سازی، دلیل تراشی و تظاهر به بی میلی انواع مکانیسم های دفاعی افراد در تعادل روانی است.


قهرمانی در فوتسال


در مراسم اختتامیه و دیدار پایانی مسابقات فوتسال که به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر با حضور مسئولان و مدیران بخش ایلخچی برگزار شد، دو تیم دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلخچی و کلانتری 22 ایلخچی به مصاف هم رفتند.


در پایان این دیدار دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلخچی با شکست 5 بر 3 حریف خود به مقام قهرمانی دست یافت.


این دوره از مسابقات که به همت اداره ورزش و جوانان ایلخچی با شرکت 10 تیم برگزار شد، تیم حوزه قضایی ایلخچی نیز مقام سوم را از آن خود کرد.


کاپ اخلاق این مسابقات به تیم تامین اجتماعی ایلخچی رسید.


کارگاه «معماری و ریاضیات»


انجمن علمی مهندسی معماری دانشکده هنر و معماری تهران جنوب کارگاه یک روزه با عنوان « معماری و ریاضیات» با حضور دکتر مسعود نوروزیان مدیر کل دفتر آینده شناسی سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می‌کند.


مهمان ویژه کارگاه: پرفسور ماکوتو ها چی اوشی از دانشگاه Hokkaido و سخنرانان اصلی:مسعود نوروزیان، دکتری فلسفه علم واحد علوم و تحقیقات، نگار دولتی، کارشناس ارشد از دانشگاه تهران و مدرس دانشگاه.


شرکت برای دانشجویان آزاد و رایگان است و زمان آن پنجشنبه 5 اسفند ۱۳۹۵، ساعت 14 الی 17 در میدان فردوسی - خیابان ســروش الـدیـن تقـوی (کوشـک سـابـق) - دانشکده هنر و معماری واحد تهران جنوب برگزار می شود.


حمایت از پرندگان​


به منظور حمایت از پرندگان در این روزهای سرد برفی کانون دانشجویی محیط زیست رازیانه دانشگاه آزاد اسلامی واحد سقز با همکاری کانون هلال احمر این دانشگاه اقدام به تهیه و پخش خوراک پرندگان در محوطه دانشگاه و سایر نقاط شهرستان کردند.


کانون دانشجویی محیط زیست رازیانه از سال 94 فعالیت خود را آغاز و اقداماتی از جمله پاکسازی پارک‌های سطح شهرستان از زباله، تلاش درباره فرهنگ سازی حفظ محیط زیست و نگهداری و حفاظت از حیوانات انجام داده اند.


ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد


بنابر اعلام سازمان سنجش آموزش کشور، آن دسته از داوطلبان متقاضی شرکت در آزمون ورودی تحصیلات تکمیلی (دوره های کارشناسی ارشد ناپیوسته) سال 1396 که موفق به ثبت نام در زمان مقرر شده قبلی نشده اند، می توانند تا تاریخ 95/12/3 با مراجعه به سایت www.sanjesh.org نسبت به ثبت نام اقدام کنند.


متقاضیانی که قبلا در آزمون مزبور ثبت نام کرده اند نیز می توانند نسبت به مشاهده و کنترل اطلاعات ثبت نامی خود اقدام و در صورت تمایل، نسبت به ویرایش اطلاعات اقدام کنند.


دانشگاه آزاد اسلامی واحد اشکذر در 7 رشته زیست شناسی سلولی و مولکولی، میکروبیولوژی، ژنتیک، مکانیک (تبدیل انرژی)، پژوهش هنر، مشاوره و راهنمایی و مهندسی برق قدرت در مقطع کارشناسی ارشد ثبت نام می کند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته