دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 اسفند 1395 - 11:04
در گفت‌و‌گو با آنا؛

محمود خسروی‌وفا: از ظرفیت دانشگاه آزاد برای کمک به پارالمپیکی‌ها استفاده می‌کنیم/ تنها به مدال‌آوری و افتخار در ریو بسنده نکردیم

رئیس فدراسیون جانبازان و معلولین گفت: با توجه به اینکه بیشتر ورزشکاران ما دانشجوی دانشگاه آزاد هستند بنابراین به راحتی می‌توانیم از ظرفیت این دانشگاه در جهت ارتقای ورزشکاران خود استفاده کنیم.
کد خبر : 160254

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا‌، محمود خسوی وفا رئیس فدراسیون جانبازان و معلولین که عضو مجمع باشگاه ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی نیز است در پایان دومین مجمع عمومی سالیانه باشگاه فرهنگی و ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی‎ که صبح دیروز به ریاست دکتر حمید میرزاده برگزار شد در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی آنا گفت: «‌در حال حاضر ما فدراسیونی هستیم که بهترین ارتباط را با دانشگاه آزاد اسلامی داریم. از دکتر میرزاده و دکتر دادگان تشکر می‌کنم که من را به این جمع دعوت کردند. با توجه به اینکه بیشتر ورزشکاران پارالمپیکی ما دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی هستند به راحتی می‌توانیم از ظرفیت‌های دانشگاه آزاد برای کمک به پارالمپیکی‌ها استفاده کنیم.»


وی ادامه داد: «فدراسیون ما از موفق‌ترین فدراسیون‌های ورزشی بوده و هست. دلیل آن این است که ما تنها به مدال‌آوری و افتخار در ریو بسنده نکردیم و سعی کردیم قهرمانی کشوری را در سطح بسیار بالایی برگزار کنیم و این موضوع هم افتخار بزرگی برای ماست.»


خسروی وفا افزود: «سال 95، سال پارالمپیک بود و پس از آن نیز از فعالیت‌های اصلی خود دست نکشیدم و آنها را پیگیری کردیم. به طور حتم ادامه سال 95 را هم با همین روند ادامه خواهیم داد تا موفق‌تر از قبل ظاهر شویم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته