وزیر دفاع: پاسخگویی به مردم باید بهدور از تبعیض و منتگذاری باشد
به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا از اداره کل تبلیغات دفاعی وزارت دفاع، سردار سرتیپ پاسدار حسین دهقان با بیان اینکه «صرف حضور فیزیکی کارکنان اصل نیست بلکه باید با دل و جان در خدمت سازمان و اهداف آن باشند»، افزود: خدمت به مردم نوعی عبادت و فضیلت تلقی میشود که باید خالصانه و با حضور قلب صورت گیرد تا علاوه بر حل مشکلات مردم به عنوان باقیاتالصالحات باقی بماند.
وزیر دفاع با بیان اینکه «در مواردی که به دلایل منطقی نمیتوانیم نیاز متقاضی را برطرف کنیم باید با احترام و خوشرویی و محبت وی را قانع نماییم»، افزود: این رویکرد مانع از ایجاد نارضایتی و سردرگمی آنان خواهد شد.
سردار دهقان بهرهبرداری از آخرین دانشها و فناوریهای روز دنیا برای پاسخگویی به مردم را از الزامات این مهم برشمرد و گفت: باید به شکلی مدیریت کنیم که فرد با کمترین مراجعه فیزیکی بتواند پاسخ درخواستها و نیازهای خود را دریافت کند.
وی با اشاره به اینکه «عدالت به این معناست که هر ذیحقی به حقش برسد و حق به حقدار برسد»، تصریح کرد: رعایت عدالت و پرهیز از پارتیبازی و تبعیض از عوامل ایجاد رضایتمندی در مردم به شمار میرود و اصولاً ایجاد سلامت اداری و از بین بردن فساد و تبعیض در همه زمینهها یکی از اهداف انقلاب اسلامی و از آرمانهای رهبران آن بوده است.
سردار دهقان در پایان با قدردانی و تشکر از فعالان حوزه ارتباطات مردمی نیروهای مسلح که با اخلاق حسنه و سعه صدر در حل مشکلات کارکنان نیروهای مسلح و مردم و پاسخگویی به نیاز آنان گام برمیدارند، گفت: به فرمایش حضرت امام موسی کاظم(ع) کسانی که برای برآوردن نیازهای مردمی تلاش میکنند در روز قیامت در امن و امان به سر میبرند و ما از خداوند میخواهیم همه ما را شامل این حدیث شریف قرار دهد.
انتهای پیام/