دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 اسفند 1395 - 13:31

قصور سازمان لیگ در پرونده محرومیت طارمی؛ آقای گل در انتظار تصمیم AFC

پرسپولیس در اولین دیدار خود در لیگ قهرمانان آسیا در حالی باید مقابل الهلال عربستان به میدان برود که هنوز مشخص نیست مهدی طارمی در این بازی می تواند تیمش را همراهی کند یا نه.
کد خبر : 160217

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، تیم فوتبال پرسپولیس در اولین دیدار خود در لیگ قهرمانان آسیا مقابل الهلال عربستان باید به میدان برود و این در حالی است که هنوز مشخص نیست مهدی طارمی بازیکن سرخ پوشان در این دیدار اجازه همراهی با پرسپولیسی ها را دارد یا نه.


طبق بند 38 مقررات کنفدراسیون آسیا بازیکنی که در مسابقات آسیایی اخراج شده است، باید محرومیتش را بعد از حذف تیمش از گردونه مسابقات در اولین مسابقه رسمی پشت سر بگذارد و طارمی این محرومیت را در بازی مقابل پدیده سپری کرده است.


او فصل گذشته در لیگ قهرمانان آسیا محروم شد و در اولین مسابقه بعد از این محرومیت که تیمش مقابل پدیده به میدان رفت طارمی حضور نداشت و این محرومیت را گذرانده است اما با توجه به قانون جدید کنفدراسیون آسیا مبنی بر اینکه محرومیت طارمی باید قاره‌ای باشد حالا باید دید او می تواند در مقابل الهلال تمیش را همراهی کند یا خیر.


البته نکته قابل توجه این است که محرومیت طارمی قبل از اعمال تغییر قانون توسط کنفدراسیون آسیا بوده و این بازیکن هم محرومیتش را گذرانده است اما متاسفانه گویا سازمان لیگ نامه سپری شدن محرومیت طارمی را به فدراسیون فوتبال ارسال نکرده و فدراسیون فوتبال هم به کنفدراسیون آسیا این موضوع را اطلاع نداده است که طارمی مقابل پدیده محروم بوده و محرومیتش را محتمل شده و به این ترتیب مسئولان کنفدراسیون آسیا از این موضوع بی اطلاع هستند و شاید همین مسئله باعث شود که طارمی این بازی را از دست بدهد.


با وجود این اظهار نظرها و اتفاقاتی مسئولان باشگاه پرسپولیس برای استفاده از طارمی مردد هستند و در انتظار پاسخ نهایی کنفدراسیون فوتبال آسیا خواهند بود تا در صورت بازی کردن طارمی مشکلی برای پرسپولیس بوجود نیاید.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته