دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 اسفند 1395 - 09:55

استاندار تهران: امور بانکی عمده مشکلات بنگاه‌های تولیدی است

استاندار تهران گفت: 51 درصد موانع درخصوص بانک‌ها، 20 درصد درخصوص مالیات و 20 درصد در حوزه تأمین اجتماعی بوده که نشان می‌دهد عمده مشکلات واحدهای تولیدی مربوط به امور بانکی بوده است.
کد خبر : 160119

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری تهران، سید حسین هاشمی در حاشیه برگزاری صد و شصت و هشتمین جلسه ستاد تسهیل رفع موانع تولید استان تهران در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری 168 جلسه ستاد تسهیل رفع موانع تولید استان تهران در سال جاری از اجرایی شدن 896 مصوبه این ستاد خبر داد و گفت: در سال جاری 896 مصوبه این ستاد اجرایی شده است و 858 مصوبه نیز در حال پیگیری است تا پس از طی کردن مراحل قانونی اجرایی شود.
وی افزود: 51 درصد موانع درخصوص بانک‌ها، 20 درصد درخصوص مالیات و 20 درصد در حوزه تأمین اجتماعی بوده که نشان می‌دهد عمده مشکلات واحدهای تولیدی مربوط به امور بانکی بوده است.
استاندار تهران با اشاره به برگزاری صد و شصت و هشتمین جلسه ستاد تسهیل رفع موانع تولید استان تهران گفت: در این جلسه 18 مورد از واحدهای تولیدی مشکلات خود را در حوزه‌های مالیات، بیمه و تامین اجتماعی مطرح کردند که پس از بررسی مشکلات آنها مصوبات لازم در خصوص تسهیل و رفع موانع آنها در این ستاد ابلاغ شد.
وی ادامه داد: با توجه به نوع کار، اهمیت و نوع اقدامات واحدهای تولیدی در خصوص رفع موانع آنها تصمیم‌گیری لازم انجام می‌شود.
هاشمی با اشاره به رفع مشکلات 1120 واحد تولیدی در قالب موضوع اقتصاد مقاومتی و تعیین تکلیف آنها تأکید کرد: بیش از 1400 میلیارد تومان منابع مالی در راستای تعیین تکلیف این واحدها به آنها پرداخت شده است.
وی تأکید کرد: برگزاری 168 جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان تهران نشان می‌دهد که برگزاری این جلسات نسبت به سال گذشته از رشد قابل توجهی برخوردار بوده که امیدواریم مصوبات این ستاد و تصمیم‌گیری‌های انجام شده موجب شود واحدهای تولیدی از رکود خارج شوند و شاهد تسهیل و توسعه بیش از پیش تولید در سطح استان باشیم.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته