دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

آلبوم موسیقی «تا روشنی‌ها» منتشر شد

آلبوم موسیقی «تا روشنی‌ها»، به آهنگسازی «فردین کریم خاوری» و خوانندگی «رضا کسروی»، منتشر و با تیراژ گسترده در سراسر کشور در دسترس مخاطبین قرار گرفت.
کد خبر : 160098

به گزارش گروه فرهنگی آنا، «تا روشنی‌ها»، نام اثری‌ست به آهنگسازی فردین کریم‌خاوری که قطعات این آلبوم حد فاصل سال‌های ۱۳۸۵ تا ۱۳۹۴ ساخته و تولید شده است و رضا کسروی در دستگاه‌های ابوعطا و دشتی، قطعات آن را به آواز در آورده است، این مجموعه شامل ۸ قطعه به نام‌های «بهار دلکش»، «آواز ضربی»، «غزل»، «تا روشنی‌ها»، «چهار مضراب»، «یار شدم»، «قصه گیسو» و «ارغوان» است که در قالب ۵ تصنیف از ساخته های کریم خاوری و بر روی اشعار حافظ، مولانا، بدیع الزمان فروزانفر، سایه و فریدون مشیری ارائه شده و همچنین تصنیف قدیمی «بهار دلکش» -با تنظیم جدید- و دو قطعه ضربی آواز و چهارمضراب دشتی، دیگر قطعات آن است.


در این آلبوم که فردین کریم خاوری علاوه بر آهنگسازی، دکلمه و نوازندگی سه تار، تارباس، سه تارباس را نیز بر عهده داشته است، مهرداد کریم خاوری (دف، تنبک، دایره)، علیرضا دریای (کمانچه)، فردین لاهورپور (نی)، یلدا نوبخت (سه تار و اسپرینگ درام) و مسعود صادقی (سه تار باس) به نوازندگی پرداخته‌اند و در بخش همخوانی نیز مهرداد ناصحی، یلدا نوبخت، محمدصفاجویی، زکیه بوش نگاه، مهسا حسینی و رضا هراتی کیا به هنرنمایی پرداخته و آواز کسروی را همراهی کرده‌اند.


صدابرداری و میکس و مسترینگ آثار برعهده محمدرضا ابراهیمی اعلم بوده که در استودیو «نی داود» انجام گرفته است. همچنین مدیریت هنری و طراحی گرافیک این مجموعه را مجید کاشانی (استودیو دفتر) عهده دار بوده و مصطفی مجیدی نصب، به عنوان عکاس با این مجموعه همکاری داشته است.


شایان ذکر است که آلبوم موسیقی «تا روشنی ها»، به آهنگسازی «فردین کریم خاوری» و آواز «رضا کسروی» توسط پخش «رها» و نشر «نغمه ساز و آواز»، به صورت گسترده در بازار موسیقی کشور منتشر شده و علاقمندان می توانند جهت خرید نسخه اصلی این اثر، آن را از مراکز معتبر فروش محصولات فرهنگی و هنری سراسر کشور تهیه کنند.


انتهای پیام/

برچسب ها: آلبوم موسیقی
ارسال نظر
هلدینگ شایسته