دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
30 بهمن 1395 - 16:47
رئیس اداره آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو:

از دستفروشان و مترو لوازم آرایشی نخرید

رئیس اداره آرایشی و بهداشتی اداره کل نظارت و ارزیابی فرآورده‌های غذایی، آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو عنوان کرد: به افراد توصیه می‌شود از دستفروش‌ها و متروها لوازم آرایشی و بهداشتی تهیه نکنند.
کد خبر : 160035

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از روابط عمومی سازمان غذا و دارو، دکتر مصطفی اسماعیلی افزود: برای خرید محصولات آرایشی و بهداشتی، داروخانه‌ها بهترین و مطمئن‌ترین مراکزی هستند که توصیه می‌کنیم مردم برای خرید به این مراکز مراجعه و خرید کنند.


به گفته وی، مراکز معتبر و فروشگاه‌هایی که مجوز از وزارت بهداشت و اصناف را داشته باشند نیز برای خرید لوازام آرایشی و بهداشتی توصیه می‌شود.


رئیس اداره آرایشی و بهداشتی اداره کل نظارت و ارزیابی فرآورده‌های غذایی، آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو اظهار کرد: باید دقت داشته باشیم که به هیچ عنوان از دستفروش‌ها و متروها لوازم آرایشی و بهداشتی تهیه و خرید نکنیم.


اسماعیلی بیان کرد: محصولات آرایشی و بهداشتی وارداتی حتما باید برچسب اصالت داشته باشند و بعد از خرید می‌توان برای اطمینان از اصل بودن محصول کد محصول را به شماره پیامکی که روی برچسب اصالت نوشته شده پیامک کنیم تا از اصل بودن محصولات اطمینان خاطر داشته باشیم.


رئیس اداره آرایشی و بهداشتی اداره کل نظارت و ارزیابی فرآورده‌های غذایی، آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو در ادامه افزود: محصولات آرایشی و بهداشتی نباید در زیر نور خورشید قرار بگیرد و باید این محصولات در مغازه‌ها و فروشگاه‌ها در دمای مناسب نگهداری و فروخته شوند.


سماعیلی در پایان گفت: مردم در صورت مشاهده هرگونه تخلف و یا محصول قاچاق آرایشی بهداشتی نیز می‌توانند آن را با شماره 66405569-021 روابط عمومی سازمان غذا و دارو اطلاع دهند تا برخوردهای لازم صورت گیرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته