دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
30 بهمن 1395 - 16:27

کلاهبرداری 3 میلیاردی از 19 عرضه کننده گوشت در قم

رئیس پلیس آگاهی استان قم از دستگیری کلاهبردار سه میلیارد ریالی خبر داد و گفت: متهم با کلاهبرداری از 19 عرضه کننده گوشت متواری شد که با تلاش ماموران مخفیگاه وی در یکی از شهرستان‌های استان تهران شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه دستگیر شد.
کد خبر : 159989

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ احمد کرمی اظهار کرد: در پی شکایت 19 تن از قصابان در قم مبنی بر اینکه از یک خریدار گوشت مورد کلاهبرداری قرار گرفته‌اند، موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.


وی گفت: متهم به عنوان دلال جهت خرید و فروش گوشت با برخی فروشگاه‌های عرضه کننده همکاری و پس از مدتی ضمن خرید نقدی، خوش حسابی و جلب اعتماد، اقدام به خرید عمده به وسیله چک‌های مسروقه کرده و متواری شده بود.


رئیس پلیس آگاهی استان قم افزود: در ادامه با انجام اقدامات پلیسی مخفیگاه متهم در یکی از شهرستان‌های استان تهران شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه دستگیر شد.


سرهنگ کرمی گفت: نامبرده در تحقیقات صراحتا به بزه انتسابی و کلاهبرداری به مبلغ سه میلیارد ریال اعتراف و نهایتا به انضمام پرونده متشکله تحویل مرجع قضایی و با صدور قرار قانونی مناسب روانه زندان شد.


انتهای پیام/

برچسب ها: کلاهبرداری گوشت
ارسال نظر
هلدینگ شایسته