دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
رئیس هیات عامل ایدرو خبر داد :

انعقاد بیش از 100 قرارداد مشارکت خارجی در وزارت صنعت پس از برجام

رئیس هیات عامل ایدرو اعلام کرد : پس از برجام بیش از ۱۰۰ قرارداد مشارکت با طرف خارجی در وزارت صنعت ،معدن و تجارت منعقد و بسیاری از آنها اجرایی شده است.
کد خبر : 159973

به گزارش گروه اقتصادی آنا از شاتا، منصور معظمی در همایش فرصت های سرمایه گذاری صنعت و معدن استان سمنان ( با تاکید بر منطقه ویژه اقتصادی گرمسار ) با برشمردن ویژگی های استان سمنان به ویژه منطقه گرمسار گفت : استان سمنان به دلیل پتانسیل های ویژه به دیلی برای استان تهران خواهد بود ، چرا که تهران با توجه به محدودیت های قانونی امکان سرمایه گذاری جدید را ندارد.
رئیس سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سخنان اخیر رهبری افزود : حوزه اقتصاد جزو محوری ترین مباحث کلان کشور است،و امروز باید دغدغه همه ما ، تولید ثروت برای کشور باشد و سرمایه گذاری کار جهادی محسوب می شود.
وی با اشاره به اهتمام ایدرو برای سرمایه گذاری از طریق مشارکت است ،گفت : منطقه ویژه اقتصادی گرمسار از نگاه سازمان گسترش یکی از مراکزی است که می تواند در جذب سرمایه گذاری موثر باشد و سازمان هم بنا بر ماموریت های خود سرمایه گذاران را به این منطقه هدایت می کند.
معظمی تاکید کرد : ایدرو آماده مشارکت با سرمایه گذاران است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته