دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 اسفند 1395 - 08:59
در گفت وگو با آنا

میرشاد ماجدی: استقلال می‌تواند از الاهلی امتیاز بگیرد/ کسب سهمیه برای استقلال نتیجه خوبی تلقی می‌شود

سرپرست سابق استقلال گفت: الاهلی تیم قدرتمند سال‌های گذشته نیست و استقلال می‌تواند با دست پر امارات را ترک کند.
کد خبر : 159968

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، تیم فوتبال استقلال تهران که در نیم فصل دوم لیگ برتر نتایج خوبی را کسب کرد و تمام بازی‌ها را با برد پشت سر گذاشت، در هفته بیست ودوم هم موفق شد در اصفهان از سد ذوب‌آهن بگذرد و با روحیه بالا برای اولین مصاف دور گروهی مقابل الاهلی امارات آماده شود.


میرشاد ماجدی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد شرایط استقلال در لیگ قهرمانان آسیا گفت:«استقلال در حال حاضر بازیکنان زیادی در خدمت ندارد و مجبور است با داشته‌های خودش لیگ داخلی و لیگ قهرمانان آسیا را پشت سر بگذارد. این مساله می‌تواند فشار زیادی را روی بازیکنان ایجاد کند. کادر فنی باید اولویت بندی و به این نکته توجه کند که کدام مسابقات از اولویت بیشتری برای آنها برخوردار است.»


سرپرست سابق استقلال در رابطه با وضعیت این تیم برای بازی مقابل الاهلی گفت: «الاهلی تیم قدرتمند سال‌های گذشته نیست و به طور حتم اگر جوانان استقلال بتوانند عملکردی که در بازی‌های گذشته خود مقابل السد و پرسپولیس داشتند را مقابل الاهلی به تمایش بگذارند، استقلال می‌تواند از این تیم امتیاز بگیرد و با دست پر امارات را ترک کند.»


میرشاد ماجدی در مورد نتایج خوب استقلال در نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر گفت: «اولین مسئله‌ای که در استقلال به خوبی خودش را در نیم فصل دوم نشان داد، این بود که کادر فنی استقلال قبول کردند با نفراتی که در اختیار دارند لیگ را ادامه دهند و همین مسئله باعث شد تا همدلی خوبی در تیم ایجاد شود و بازیکنان جوان تیم تلاش و جنگندگی خودشان را در بازی‌ها دو برابر کنند.»


وی ادامه داد: «یک روحیه خوبی که در حال حاضر در استقلال وجود دارد این مساله است که بازیکنان تیم همیشه برای برد به زمین می‌روند و دوست ندارند در هیچ بازی‌ امتیاز از دست بدهند. نمونه این مساله را هم در بازی‌های نیم فصل دوم استقلال شاهد بودیم که در همه بازی‌ها موفق شدند پیروز از زمین خارج شوند.»


ماجدی در خصوص فاصله کم استقلال با تیم دوم جدول و اینکه با نتایج اخیر این تیم شانس قهرمانی در لیگ را دارد یا خیر، افزود: «استقلال در نیم فصل اول نتایج خوبی کسب نکرد ولی موفق شد در نیم فصل دوم جبران کند. با توجه به مشکلی که در نقل وانتقالات نیم فصل برای استقلال پیش آمد اگر این تیم بتواند سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را کسب کند دست به کار بسیار بزرگی زده‌است.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته