دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
30 بهمن 1395 - 16:45
سرپرست اورژانس کشور:

تخلیه بیمارستان استهبان به دلیل وقوع سیل / ارائه خدمات درمانی به 250 شهروند جهرمی

سرپرست اورژانس کشور به تشریح امدادرسانی‌های انجام شده در مناطق سیل‌زده جهرم پرداخت.
کد خبر : 159949

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از روابط عمومی اورژانس کشور، دکتر پیرحسین کولیوند که صبح امروز (شنبه) از شهرهای سیل‌زده فسا، جهرم، لار و استهبان بازدید کرد، گفت: شب گذشته بیمارستان 966 تخت خوابی امام خمینی (ره) استهبان به علت بروز سیل با آب محاصره شده بود و از آنجایی که احتمال خطر برای بیماران وجود داشت، اورژانس تمامی بیماران را با آمبولانس‌ و اتوبوس‌ آمبولانس به بیمارستان فسا منتقل کرد.
وی افزود: البته امروز بیمارستان مجددا از ساعت 8 صبح با تمام ظرفیت برای ارائه خدمات در خدمت مردم است و مشکلی برای مراجعه به این مرکز درمانی وجود ندارد.
کولیوند ادامه داد: همچنین تیم‌های بهداشتی جهت کنترل شرایط بهداشتی و به‌ویژه ارزیابی میزان کلر در آب و کنترل بیماری‌های واگیر و بهداشت محیط در شهرها و روستاهای در معرض سیل فعال هستند.
وی گفت: اورژانس در شهرستان جهرم 226 ماموریت انجام داده و مجموعا به 238 بیمار و مصدوم ارائه خدمت داشته است. متاسفانه در این شهرستان یک نفر به دلیل بروز سیلاب فوت شده است و سه فوتی غیر سیلابی نیز داشتیم.
کولیوند با بیان اینکه به طور کلی در شهرستان جهرم به 250 نفر خدمت رسانی شده است، عنوان کرد: همچنین تیم‌های اورژانس در تمامی مسیرها و در سطح شهر مستقر هستند تا در کوتاه‌ترین زمان به مردم نیازمند ارائه خدمت داشته باشند.


به گفته وی، تیم‌های بهداشتی به سطح شهر و روستاهای آسیب دیده اعزام شدند تا ضمن ارزیابی تهدیدات سلامتی وضعیت آب شرب مردم را ارزیابی کرده و کنترل‌های لازم را به عمل آورند.
سرپرست اورژانس کشور همچنین عنوان کرد: در ادامه عملیات‌های اورژانس، بالگردهای اورژانس نیز با پرواز در مناطق سیل‌زده مشغول ارزیابی تهدیدات سلامتی و خسارات و همچنین امدادرسانی هستند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته