دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
رئیس سازمان مدارس غیر دولتی تاکید کرد:

استفاده از ظرفیت دستگاه‌های اجرایی کشور برای بهبود فرآیندآموزشی

رئیس سازمان مدارس غیر دولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی با اشاره به امضای دستورالعمل اجرایی تفاهم نامه این سازمان با بنیاد تعاون وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، بر استفاده از ظرفیت دستگاه‌های اجرایی کشور برای بهبود فرآیند آموزشی تاکید کرد.
کد خبر : 159937

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از روابط عمومی سازمان مدارس غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی، مرضیه گرد در جلسه مشترک با سردار اسدی،معاون فرهنگی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و هیات همراه و همچنین مدیران سازمان و مدیر مشارکت‌های شهر تهران برگزار شد، اظهار کرد: خوشحالیم که مسئولان دستگاه‌ها و نهادهای غیر از آموزش و پرورش به ویژه وزارت دفاع علاوه بر ماموریت اصلی سازمانی خود، مسئولیت پذیری فرهنگی اجتماعی بسیار خوبی داشته و اهمیت زیادی برای آن قائل است و دغدغه تربیت دانش آموزان خانواده معظم تحت پوشش را به دوش می‌کشند.


وی با اشاره به استفاده از ظرفیت مدارس به شیوه هیات امنایی، آموزش از راه دور و یا غیر دولتی برای افزایش کیفیت مدارس تحت پوشش وزارت دفاع افزود: خوشبختانه در مفاد تفاهم نامه محورهای خوبی برای استفاده از ظرفیت آموزش و پرورش متناسب با موقعیت شهرک‌های وزارت دفاع و نیازهای ساکنین آن دیده شده است که امیدواریم از این فرصت در جهت تقویت مدارس فوق استفاده شود.


گرد افزود: برای اجرایی کردن دستورالعمل این تفاهم نامه می‌بایست سایر کارگروه‌های تخصصی با نمایندگان دو وزارتخانه تشکیل شود تا با بررسی موانع و مشکلات پیش رو بتوان اقدامات موثری برای رفع آن‌ها انجام داد.


معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: ما از پتانسیل همه دستگاه‌ها و نهادها برای بهبود فرآیند آموزشی و اداره مدارس با شیوه‌های مختلف می‌توانیم بهره‌مند شویم و اعتقاد راسخ داریم که هرقدمی را برای تقویت بنیه علمی دانش آموزان کشور باید برداریم تا افراد در وزارت دفاع با خیال راحت به ماموریت‌های امنیتی و دفاعی خود بپردازند تا شاهد افتخارات بیشتر برای کشور باشیم.


وی اظهار کرد: ما باید از ظرفیت تفاهم نامه استفاده بهینه کنیم و امیدواریم با استفاده از پتانسیل ستاد و همراهی معاونان حوزه‌های مختلف پرورشی، آموزشی و تربیت بدنی و غیره و همچنین با فعال کردن روسای ادارات مشارکت‌های مردمی در استان‌ها که بیشترین شهرک‌ها نیز در همین استان‌ها است بتوانیم به نتایج خوبی از این همکاری‌ها دست یابیم.


گرد با بیان اینکه اولویت اول ما استفاده از ظرفیت مدارس به شیوه هیات امنایی است، افزود: ایجاد مراکز آموزشی در شهرک‌های آموزشی متناسب با نیاز مردم ساکن در آن و با توجه به تقاضای اولیا در سه حوزه مدارس هیات امنایی، غیر دولتی و آموزش از راه دور برای دانش آموزان و خانواده‌ها و بزرگسالانی که در شهرک‌ها به شکلی نیازمند آموزش هستند، میسر است که امیدواریم به زودی شاهد تحولات خوبی باشیم.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته