دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

در جلسه کمیسیون‌های مجلس خبرگان بررسی شد؛ اقدامات وزارت اطلاعات در خنثی‌سازی توطئه‌ها در 22 بهمن

جلسه کمیسیون‌های سیاسی - اجتماعی و حراست و پاسداری از ولایت فقیه مجلس خبرگان رهبری برگزار شد.
کد خبر : 159898

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا از دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام، جلسه کمیسیون‌های سیاسی _ اجتماعی و حراست و پاسداری از ولایت فقیه مجلس خبرگان رهبری، صبح و عصر پنجشنبه 28 بهمن در قم برگزار گردید.


در جلسه کمیسیون سیاسی _ اجتماعی که جلسه شانزدهم و هفدهم این کمیسیون از زمان آغاز به کار دوره پنجم مجلس خبرگان رهبری بود، پیرامون اهم مسائل داخلی، بحث و تبادل نظر شد.


در این جلسه که با حضور اعضاء و ریاست حجت الاسلام عبداللهی از ساعت 8 آغاز و تا ساعت 12 به طول انجامید نخست حجت الاسلام علوی(وزیر اطلاعات) که عضو کمیسیون سیاسی _ اجتماعی مجلس خبرگان نیز هست گزارشی از فعالیت های وزارت اطلاعات و اقدامات اخیر سربازان گمنام امام زمان(عج) در خنثی سازی توطئه های دشمنان در آستانه راهپیمایی 22بهمن ارائه داد.


کمیسیون سیاسی - اجتماعی همچنین موضوع انتخابات سال آینده ریاست جمهوری و در ادامه، مطالبات خبرگان رهبری در حوزه مسائل اقتصادی(اقتصاد مقاومتی؛ مشکلات معیشتی) و فرهنگی(فضای مجازی) را مورد بحث و گفتگو قرار داد.


بعدازظهر پنجشنبه همچنین جلسه کمیسیون حراست و پاسداری از ولایت فقیه مجلس خبرگان رهبری تشکیل شد.


در جلسه پنجم کمیسیون حراست و پاسداری از ولایت فقیه، گزارش کارگروه‌های این کمیسیون و روند تشکیل جلسات کارگروه‌ها توسط حجج اسلام حیدری آل کثیر، توکل و فرحانی ارائه و مقرر شد جمع بندی نهایی کارگروه‌ها پس از تأیید رئیس و اعضای کمیسیون به هیأت رئیسه مجلس خبرگان رهبری تقدیم گردد.


این کمیسیون 7 عضو اصلی و 3 عضو علی البدل دارد و حجت الاسلام عالمی ریاست آن را بر عهده دارند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته