دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
30 بهمن 1395 - 09:31

افتخارآفرینی دانشجویان سما کرمانشاه در مسابقات جام جهانی کشتی

حامد رشیدی دانشجو آموزشکده سما کرمانشاه در مسابقات جام جهانی کشتی آزاد به همراه تیم ملی جمهوری اسلامی ایران به مقام قهرمانی رسید.
کد خبر : 159792

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، در مسابقات جام جهانی کشتی آزاد که به میزبانی کرمانشاه برگزار شد، حامد رشیدی به همراه مصطفی حسین‌خانی در وزن 70 کیلوگرم شرکت کردند.


در جدال ایران و مغولستان که برای صدرنشینی برگزار شد، حامد رشیدی موفق شد با نتیجه 10 بر صفر دارنده مدال طلای رقابت‌های آسیای گانزونیک را در کمتر از 2 دقیقه ضربه فنی کند تا به همراه تیم ملی کشتی جمهوری اسلامی ایران به عنوان صدرنشین به مصاف امریکا برود.


دیدار فینال این رقابت‌ها نیز تیم ملی جمهوری اسلامی ایران در یک دیدار حساس و نزدیک با نتیجه 5 بر 3 از سد تیم قدرتمند آمریکا گذشت و ششمین قهرمانی متوالی خود در این رقابت‌ها را به دست آورد.


با این قهرمانی تیم ایران ششمین قهرمانی متوالی خود در رقابت‌های جام جهانی کشتی آزاد را به ترتیب 2012 باکو آذربایجان، 2013 تهران، 2014، 2015 و 2016 لس آنجلس آمریکا و 2017 کرمانشاه به دست آورد.


تیم ایران پیش از این دو بار در جام جهانی 1996 تهران و 2006 ساری عنوان قهرمانی این رقابت‌ها را به دست آورده بود.


بر اساس اعلام روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی قرار است به زودی در مراسمی از اعضای تیم ملی کشتی آزاد که عضو خانواده دانشگاه آزاد اسلامی هستند با حضور رئیس این دانشگاه قدردانی به عمل آید.


بهمن تیموری دانشجوی سابق آموزشکده سما کرمانشاه نیز در این رقابت‌ها در وزن 74 کیلوگرم به همراه پیمان یار محمدی حضور داشت. در یکی از این رقابت‌ها بهمن تیموری موفق شد جیتندر هندی را با نتیجه 8 بر دو شکست دهد تا پیروزی ایران مقابل هند را قطعی کند.


انتهای پیام/

برچسب ها: سما کرمانشاه
ارسال نظر
هلدینگ شایسته