دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

افت محسوس سرمربی ذوب‌آهن

سرمربی جوان ذوب‌آهن با وجود نتایج درخشان در شروع کارش نیم‌فصل دوم را ناموفق دنبال می‌کند.
کد خبر : 159720

به گزارش گروه رسانه‌های دیگر آنا از ورزش سه، سید مجتبی حسینی پس از سال‌ها حضور در کنار یحیی گل‌محمدی به‌عنوان دستیار، از هفته هشتم لیگ شانزدهم هدایت ذوب‌آهن را برعهده گرفت که این تغییر و تحول به سود باشگاه اصفهانی بود و آنها به غیر از یک باخت برابر نفت تهران، در 6 مسابقه به برتری رسیدند و یک بازی مساوی کردند تا در پایان نیم‌فصل در فاصله هفت امتیازی پرسپولیسِ صدرنشین، جایگاه سوم را در اختیار داشته باشند.


این مربی جوان در چهار مسابقه دور برگشت هم بدون شکست و با کسب 8 امتیاز، ذوب‌آهن را در رده سوم نگهداشت اما باخت هفته بیستم مقابل صبای قم آغازگر روزهای تلخ حسینی در اصفهان بود.


ذوب‌آهن با هدایت حسینی دومین باخت لیگ را مقابل صبا متحمل شد که این شکست به شکل بدتری برابر تراکتورسازی هم اتفاق افتاد و آنها 4 بر یک شکست خوردند؛ دیروز حسینی یک نیم‌فصل کامل سرمربیگری را روی نیمکت ذوب تجربه کرد اما این مسابقه پایان خوشی برای او نداشت و تیم‌اش سومین باخت پیاپی را متحمل شد.


حسینی با وجود اینکه نتوانست برای سومین سال پیاپی ذوب‌آهن را به فینال جام حذفی برساند اما تیم او در نیمه نهایی نمایش فوق‌العاده‌ای برابر تراکتورسازی داشت ولی سه شکست اخیر و فاصله 17 امتیازی با پرسپولیس موجب شده نگاه یک مربی موفق جوان از او برداشته شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته