دکتر میرزاده: تکریم دانشجویان و مراجعان در اولویت مدیران دانشگاه آزاد اسلامی باشد
به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر حمید میرزاده در این جلسه پس از استماع گزارش رئیس مرکز حوزه ریاست درباره میزان پاسخگویی تلفنی حوزههای مختلف به تماسهای مراجعان (که نشانگر افزایش میزان پاسخگویی به مراجعان بود)، به فرمان امیرالمومنین علی(ع) به مالک اشتر اشاره کرد و گفت: «در این پیام آمده که ای مالک نگو من امیرم و به امور جزئی نمیپردازم. این پیام نشانگر آن است که مدیران باید به تک تک موارد و بویژه خواستههای مراجعان توجه داشته باشند.»
او افزود: «مسئولان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی باید تکریم ارباب رجوع و احترام به مراجعان و پاسخگویی به ایشان به ویژه دانشجویان عزیز را به موازات کارهای اصلی خود در اولویت قرار دهند.»
میرزاده به اجرای مناسب سامانه نقل و انتقالات دانشجویی اشاره کرد و از دکتر سید طه هاشمی معاون دانشجویی و فرهنگی و همکارانشان در اداره کل امور دانشجویی و همچنین دفتر فناوری اطلاعات به خاطر اجرای مطلوب سامانه نقل و انتقالات برای نیمسال دوم سال 95-96 تشکر کرد.
او گفت: «با بومی گزینی و اجرای سامانه الکترونیکی منادا، ضمن تکریم دانشجویان و متقاضیان بسیاری از مشکلات دانشجویان و خانواده ایشان مانند مراجعات حضوری و نامه نگاریهای فیزیکی با سرعت حل شده و حجم عظیم کارهای غیر ضروری نیز کاهش پیدا کرده است.»
همچنین در ادامه جلسه و براساس گزارش دکتر طه هاشمی معاون دانشجویی و فرهنگی از کمیسیون تخصصی شماره ۲ هیات رئیسه، مقرر شد نمایشگاه دستاوردهای برتر قرآنی، فرهنگی و هنری دانشگاه آزاد اسلامی از سوم تا نهم خردادماه سال 96، در محل دائمی نمایشگاههای دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شود.
دکتر محمد دادگان، معاون ورزش دانشگاه نیز ضمن ارائه گزارشی اعلام کرد مجمع باشگاه فرهنگی ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی هفته آینده برگزار خواهد شد.
انتهای پیام/