دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 ارديبهشت 1394 - 14:43

جشن ازدواج 270 زوج دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد

جشن ازدواج 270 زوج دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد به همت معاونت فرهنگی و اجتماعی این دانشگاه در سالن ولایت واحد یزد برگزار شد. این مراسم با حضور خانواده مزدوجین و جمعیتی نزدیک به 2000 نفر انجام شد.
کد خبر : 15970

به گزارش خبرنگار آنا، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی یزد در این مراسم، برگزاری جشن ازدواج دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد که میزبانی آن به عهده واحد یزد گذاشته شده بود را در این ماه پرخیر و برکت به فال نیک گرفت و برای تمامی دانشجویان و خانواده های آنها آرزوی صحت و سلامتی و شادکامی کرد.


دکتر محمدرضا اسلامی، همچنین ابلاغ سلام و تبریک دکتر میرزاده ریاست دانشگاه آزاد اسلامی و دکتر امراللهی نماینده تام الاختیار ریاست دانشگاه در استان‌های یزد و اصفهان و سمنان را یادآور شد.


دکتر معصومه طباطبایی معاون هماهنگی دانشگاه آزاد یزد هم با تبریک به زوج های جوان، ازدواج را مانعی برای پیشرفت دانشجویان در زندگی به ویژه خواهران دانشجو ندانست بلکه آن را سرآغاز دست یافتن به مدارج علمی بالاتر برشمرد.


جشن ازدواج دانشجویی 270 زوج دانشجوی دانشگاههای آزاد اسلامی استان یزد با بیش از 4 ساعت برنامه شاد و متنوع در سالن ولایت دانشگاه آزاد اسلامی یزد برگزار شد و در پایان هدایایی به رسم یابود به تمامی زوجین تقدیم و قدردانی ویژه ای نیز از دانشجویانی که زندگی خود را با قراردادن مهریه 14 سکه بهار آزادی به نیت چهارده معصوم آذین بندی کرده بودند، انجام شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته