دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
29 بهمن 1395 - 12:06

میرسلیم: محور واحد، رهبری است و همه تلاش‌ها باید در راستای اجراى تدابیر ایشان باشد

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه امروز محور واحد، رهبری است و همه تلاش ها باید در راستای اجراى تدابیر ایشان باشد، گفت: اداره کشور با عدم تبعیت از سیاست‌هاى رهبرى پیش نمی‌رود.
کد خبر : 159680

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا از روابط عمومی حزب موتلفه اسلامی، سید مصطفی میرسلیم عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در همایشی با عنوان «یاران انقلاب» که در استان اردبیل برگزار شد، با اشاره به ضرورت وجود تشکیلات حزبی اظهار کرد: اهمیت وجود تشکیلات حزبى در پایداری و ادامه راه انقلاب بسیار حیاتی است به شرط اینکه در نشست‌ها و سخنرانی ها، دستاورد و نتیجه به نحوی باشد که به اقدام و عمل بینجامد.


وی افزود: اهمیت وجود تشکیلات در پی بردن به مشکلات و انحرافاتی است که انقلاب و نظام را تهدید می کند. در تشکیلات تعامل ها و مبادله نظریات باعث می شود که رشد و شکوفایی افکار شکل گیرد.


میرسلیم تاکید کرد: اخباری که در جامعه رد و بدل می شود می‌تواند در حزب با بررسی و به چالش کشیدن به واقعیت نزدیک شود و با اندیشه پردازی و همفکری راه حل های مناسبی برای آن پیدا کرد.


عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه با تاکید بر اینکه دین اسلام قواعد مخصوص به خودش را دارد و باید در چهار چوب آن قواعد قدم برداشت، گفت: یک عده کاری کرده اند که سرمایه اعتماد عمومى از دست رفته است و مردم طبقه ضعیف و محروم نسبت به انقلاب و نظام بی توجه شده‌اند و احساس نارضایتی از مسئولان در دل آنها رشد می‌کند.


رئیس شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی افزود: ما نباید نسبت به خطراتی که انقلاب و نظام را تهدید می‌کند بی‌ توجه باشیم بلکه باید با موضع گیری صحیح و بیان کلام حق از شیوع باطل جلوگیری کنیم.


وی با بیان اینکه تحقق مشارکت عمومى با از خودگذشتگی و کمک به دیگران حاصل می‌شود، گفت: همین مشارکت بود که منجر به پیروزی قاطع انقلاب با پرچمدارى امام(ره) شد.


میرسلیم با اشاره به موضوع آسیب‌های اجتماعی، افزود: اگر درباره آسیب‌های اجتماعی چاره‌جویی نکنیم، جمهوری اسلامی بر باد خواهد رفت. متأسفانه سران قوا تاکنون اقدام مؤثری برای حل معضلات اجتماعی نکرده‌اند.


عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام وظیفه همه را پیشگیری از جرایمی دانست که در حال رشد و شکل گیری است و تصریح کرد: اول باید جایگاه و ابعاد و انواع جرائم مرتکب شده را بررسی کرد و سپس به اشکال مختلف و ریشه هاى آن پرداخت و در آخر نیز به راه حل و چاره جویی که منجر به اصلاح و بویژه پیشگیری می‌شود رسید.


رئیس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در ادامه ضمن اشاره به لزوم مهار فساد در کشور، به مشکلاتی از قبیل موانع ازدواج و اشتغال جوانان و اختلاس های اخیر اشاره کرد و گفت: ریشه بسیاری از این مفاسد و انحرافات اجتماعی در بیکاری است.


وی همچنین اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی را تنها راه حل نجات کشور از بحرانها دانست و بر پیگیرى عملى و نه فقط تشریفاتى و کلامى آن تاکید کرد.


میرسلیم همچنین با اشاره به عرصه فرهنگ و مسأله فراموش شدن بخش معنویات و دوگانگی بین فعل دولت و سیاست های مصوب گفت: در حوزه قضایی باید پیشگیری را مقدم بر محاکمه بدانیم و خواستار کوتاه شدن و بهبود ساز وکار دادرسی شویم.


عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام خاطرنشان کرد: امروز محور واحد، رهبری است و همه تلاش ها باید در راستای اجراى تدابیر ایشان باشد و کاری صورت نگیرد که خدشه به نظام و انقلاب وارد کند. بلکه باید همواره در راستای اهداف انقلاب و آرمان های قانون اساسى حرکت کرد. اداره کشور با عدم تبعیت از سیاست‌هاى رهبرى پیش نمی رود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب