دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
28 بهمن 1395 - 13:27
با حضور معاون رئیس‌جمهوری

بیست‌و‌هفتمین نمایشگاه ملی صنایع‌دستی گشایش یافت

بیست‌وهفتمین نمایشگاه ملی صنایع‌دستی (عیدانه) با حضور زهرا احمدی‌پور معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری، امروز پنجشنبه 28 بهمن، در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران به‌طور رسمی گشایش یافت.
کد خبر : 159536

به‌ گزارش گروه فرهنگی آنا، در مراسم افتتاحیه نمایشگاه، علاوه‌بر زهرا احمدی‌پور، غدا‌ هیجاوی رئیس منطقه آسیا و اقیانوسیه شورای جهانی صنایع‌دستی، احمد‌ الفارسی معاون صنایع‌دستی کشور عمان، بهمن نامورمطلق معاون صنایع‌دستی کشور، و تنی چند از مهمانان خارجی و جمعی از مدیران دولتی و بخش خصوصی حضور داشتند.


رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری بعد از افتتاح رسمی این نمایشگاه با حضور در غرفه‌های مختلف، ضمن بازدید از بخش‌های مختلف نمایشگاه، از نزدیک با تعدادی از هنرمندان صنایع‌دستی و غرفه‌داران دیدار و گفت‌و‌گو کرد.


احمدی‌پور در این بازدید‌ها بر حمایت همه‌جانبه از هنرمندان داخلی و ترویج صنایع‌دستی و رونق این هنر صنعت تأکید کرد.


در بیست‌وهفتمین نمایشگاه ملی صنایع‌دستی (عیدانه) 31 استان کشور حضور دارند و غرفه‌هایی نیز به‌صورت رایگان، با هدف حمایت از هنرمندان استان‌های محروم و کم‌برخوردار، به استان‌های محروم واگذار شده است.


در این نمایشگاه استان‌های اصفهان و تهران بیشترین سهم را در میان شرکت‌کنندگان این نمایشگاه دارند.


فضای کل نمایشگاه بالغ بر 2400 مترمربع است و بیش از 170 غرفه مجزا با متراژ‌هایی متفاوت به ارائه محصولات خود در این نمایشگاه می‌پردازند.


نمایشگاه ملی صنایع‌دستی (عیدانه) از 28 بهمن تا 1 اسفند، از ساعت 10 تا 16، در محل دایمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.


انتهای پیام/

برچسب ها: زهرا احمدی‌پور
ارسال نظر
هلدینگ شایسته