دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
28 بهمن 1395 - 11:15

پایان مسابقات فوتسال دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی با قهرمانی تیم تربت جام

با مشخص شدن تیم های اول تا سوم، نوزدهمین دوره مسابقات فوتسال دانشجویان پسر واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان رضوی به کار خود پایان داد.
کد خبر : 159477

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، در نوزدهمین دوره مسابقات فوتسال دانشجویان پسر دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان رضوی که به میزبانی واحد گناباد برگزار شد. واحدهای دانشگاهی تربت جام، گناباد و قوچان به ترتیب مقام های اول تا سوم این دوره از مسابقات را از آن خود کردند.


در مسابقه رده بندی این دانشگاه آزاد اسلامی قوچان بود که توانست با برتری چهار بر صفر دانشگاه آزاد اسلامی واحد تربت حیدریه را از پیش رو برداشته و به مقام سومی دست پیدا کند.


در دیدار فینال نیز که بین تیم‌های دانشگاه آزاد اسلامی گناباد و واحد دانشگاهی تربت جام برگزار شد واحد تربت جام با نتیجه 5 بر 2 به برتری دست پیدا کرد و عنوان اولی نوزدهمین دوره مسابقات فوتسال دانشجویان پسر واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان را از آن خود کرد.


عضو هیات علمی تمام وقت واحد گناباد و معاون اجرایی نوزدهمین دوره مسابقات فوتسال دانشجویان استان در پایان این مسابقات از تمامی دانشجویان ورزشکار، مربیان و سرپرستان تیم های حاضر در مسابقات تشکر کرد.


علی بربار حمایت‌های دکتر حسن زاده رئیس واحد گناباد از این دوره از مسابقات را در خور تحسین دانست.


سرپرست هماهنگی نوزدهمین دوره مسابقات فوتسال دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان رضوی هم با بیان اینکه برگزاری مسابقات فوتسال نسبت به دیگر مسابقات بسیار سخت و پرحوصله است و از طرفی سطح آن نیز بالا است میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی گناباد را بسیار خوب ارزیابی کرد و از همه دست‌اندرکاران برگزاری مسابقات بویژه دکتر حسن زاده رئیس واحد گناباد و سرپرست اجرایی مسابقات قدردانی کرد.


ابراهیم امینی از حضور دوازده تیم شرکت کننده در این دوره از مسابقات و کمیته داوران قدردانی کرد.


وی سطح و کیفیت نوزدهمین دوره مسابقات فوتسال را نسبت به دوره ها و سالهای قبل خوب توصیف کرد و افزود: «بحمداله این دوره از مسابقات در محیطی بسیار خوب و بدور از تنش و درگیری برگزار شد.»


امینی دانشگاه آزاد اسلامی نیشابور را به عنوان تیم برتر از نظر اخلاق معرفی کرد و گفت: «تیم فوتسال دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد نیشابور توانست با عملکرد اخلاقی خوبی که به نمایش گذاشت، کاپ اخلاق این دوره از مسابقات را از آن خود کند.»


در پایان از سوی هیات رئیسه واحد گناباد و عوامل اجرایی مسابقات کاپ تیم های اول تا سوم و همچنین مدال ها و لوح‌های تقدیر ورزشکاران و مربیان اهدا شد.


نوزدهمین دوره مسابقات فوتسال دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان رضوی از تاریخ 23 تا 28 بهمن 95 به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی گناباد در محل مجتمع ورزشی امام علی (ع) این واحد دانشگاهی و با حضور دوازده تیم از واحدهای داتنشگاهی، مشهد، نیشابور، سبزوار، قوجان، تربت جام، تربت حیدریه، کاشمر، بجستان، سرخس، خواف، تایباد و گناباد برگزار شد.


در پایان این دوره از مسابقات 92 گل از خط دروازه‌ها عبور کرد که میانگین هر بازی4/1 گل می باشد که این نشانگر سطح بالای مسابقات از لحاظ فنی است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته