دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 ارديبهشت 1394 - 13:34

انجمن اسلامی اساتید واحد یزد مجوز فعالیت گرفت

انجمن اسلامی اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد مجوز فعالیت گرفت.
کد خبر : 15943

به گزارش خبرنگار آنا، دکتر محمدرضا اسلامی با اعلام صدور مجوز فعالیت انجمن اسلامی اساتید دانشگاه آزاد اسلامی یزد اظهار کرد: هدف از فعالیت تشکل‌های اسلامی سیاسی اساتید بروز شور و نشاط سیاسی میان اساتید و نشر آن به دانشجویان است. با توجه با تأکیدی که آیت الله هاشمی ریاست هیأت امنا دانشگاه و دکتر میرزاده ریاست دانشگاه آزاد اسلامی به این مهم دارند این امر با توجه ویژه‌ای در دستور کار این واحد دانشگاهی قرار دارد.


رئیس واحد یزد با توجه به بیانات مقام معظم رهبری و بیان توقع و انتظار معظم‌له از محیط دانشگاهی که پیشرفت علم و اندیشه سیاسی است، گفت: یکی از راه های رفع بخشی از این دغدغه خاطر بسط اندیشه ناب اسلامی و ایجاد فضای بروز سلایق سیاسی در دانشگاه‌هاست چرا که در این محیط پس از نشر سلایق سیاسی گوناگون یک اندیشه ناب اسلامی-سیاسی در بین دانشجو شکل می‌گیرد و با توجه به تأثیرگذاری استادان در دانشجویان تفکر اصلی سیاسی دانشجو قالب‌بندی می‌شود. روش بیان حرف سیاسی استادان و پذیرش آن توسط دانشجو فعالیت در تشکل های اسلامی سیاسی اساتید است.


رئیس هیأت نظارت بر تشکل های اسلامی سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی یزد در مورد کرسی های آزاد اندیشی در دانشگاه ها خاطرنشان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی یزد با تمام توان در خدمت محقق شدن این اصل مهم که به فرموده مقام معظم رهبری منتج به یک جریان سیال فکری بسیار باارزش در جامعه خواهد شد، قرار دارد و در راستای تحقق آن از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد و مجوز فعالیت انجمن اسلامی اساتید نیز بازوی اجرایی برای ادامه برگزاری همین کرسی‌های آزاداندیشی است که تا به امروز نیز در دانشگاه آزاد اسلامی یزد با عنوان‌های مختلف برگزار شده است.


به گزارش آنا، انتخابات انجمن اسلامی اساتید این دانشگاه طی جدول زمان‌بندی هیأت موسس در روز بیست و هشتم اردیبهشت پس از انجام مراحل مقدماتی برگزار می شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب