دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
27 بهمن 1395 - 16:48

قهرمانی فوتسال دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تربت‌جام

تیم فوتسال دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تربت‌جام توانست به مقام قهرمانی فوتسال دانشجویان پسر دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان رضوی دست یابد.
کد خبر : 159429

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، تیم فوتسال دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تربت جام متشکل از مهران عظیمی، روح الله رستمی، صدیق سالاری، یوسف احمدزاده، ایمان شاملو، ایمان غفوری، مهدی صادقی، قهرمان یعقوبی، مبین محمدی، احمد پورباقری، عماد جعفری در نوزدهمین دوره مسابقات فوتسال دانشجویان پسر دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان رضوی توانست با اقتدار کاپ قهرمانی این دوره از مسابقات را از آن خود کند و مجوز ورود به مسابقات کشوری را به دست آورد.


به گفته امیر قوی پنجه مسئول تربیت بدنی واحدتربت جام در این دوره از مسابقات که از 23 بهمن به میزبانی واحد گناباد برگزار شد، 12 تیم در مدت 5روز با یکدیگر به رقابت پرداختند که نهایتا در مرحله فینال تیم فوتسال واحد تربت جام با نتیجه 5 بر 2 با غلبه بر تیم میزبان به مقام قهرمانی این دوره از مسابقات دست یافت.


تیم‌های قوچان و تربت حیدریه نیز به ترتیب سوم و چهارم شدند. روح الله رستمی و یوسف احمدزاده از دانشگاه آزاد اسلامی تربت جام به ترتیب به عنوان فنی‌ترین بازیکن و آقای گل این دوره از مسابقات شناخته شدند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته