دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

ثبت‌نام‌ نوروزی عتبات از ۱۸ بهمن آغاز می‌شود

مدیر کل عتبات عالیات سازمان حج و زیارت، اعلام کرد: متقاضیان اعزام به عتبات عالیات در ایام تعطیلات نوروز، می توانند از روز شنبه ۱۸ بهمن ماه نام نویسی کنند.
کد خبر : 1592

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، محسن نظافتی زمان پیش ثبت نام اعزام‌های نوروزی عتبات عالیات را ۱۸ بهمن ماه اعلام کرد و افزود: متقاضیان اعزام به عتبات عالیات در ایام تعطیلات نوروز، می‌توانند از روز شنبه ۱۸ بهمن ماه از ساعت ۹ صبح تا روز ۲۵ بهمن ماه ساعت ۱۶ عصر با مراجعه به سایت پیش ثبت نام به نشانی www.atabat.haj.ir نام نویسی کنند.


وی یادآور شد: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده ۳۰ بهمن ماه قرعه‌کشی متقاضیان به عتبات در دوره جدید انجام می‌شود که این عزیزان می‌توانند از ۲ اسفند ماه نتایج قرعه‌کشی را به نشانیwww.atabat.haj.irمشاهده و جهت ثبت‌نام قطعی خود اقدام کنند.


نظافتی اظهار داشت: اعزام‌های دوره جدید و نوروزی عتبات عالیات از ۲۱ اسفند ماه امسال آغاز و تا ۲۵ خرداد ماه سال آینده ادامه خواهد داشت.


وی ادامه داد: در نوروز امسال برای سفرهای هوایی بسته‌های ۳، ۴ و ۷ روزه و برای سفرهای زمینی بسته ۶ روزه پیش بینی شده است، اما بسته ده روز به دلیل ظرفیت محدود اسکان و تقاضای بالا از ۲۵ اسفند ماه تا پایان تعطیلات نوروزی متوقف و مجددا پس از این ایام راه اندازی خواهد شد.


انتهای پیام/

برچسب ها: عتبات
ارسال نظر
هلدینگ شایسته