دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 بهمن 1395 - 18:20
سرپرست اورژانس کشور عنوان کرد:

حادثه پلاسکو نباید تکرار شود/ ضرورت نصب آسانسورهای حمل بیمار در ساختمان‌های پرتردد

سرپرست اورژانس کشور گفت: نصب آسانسورهای حمل بیمار و دستگاه AED (دستگاه الکتروشوک اتوماتیک)در ساختمان‌های پرتردد و پرجمعیت ضروری است.
کد خبر : 159181

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از روابط عمومی اورژانس کشور، دکتر پیرحسین کولیوند در نشستی با حضور برخی اعضای شورای شهر و شهردار منطقه 10 تهران با اشاره به ضرورت توجه بیشتر به ایمنی ساختمان‌ها برای جلوگیری و پیشگیری از وقوع حوادث، اظهار کرد: حادثه پلاسکو نباید در هیچ نقطه‌ای از کشور تکرار شود و برای این کار باید ایمنی ساختمان‌ها را بالا برد و مشکلات موجود را برطرف کرد.
وی با بیان اینکه اورژانس کشور آمادگی لازم برای ایجاد پایگاه‌های مختلف را دارد، افزود: در صورتی که شهرداری مکان‌های لازم برای ایجاد پایگاه‌های اورژانس را تامین کند ما نیز پایگاه‌های لازم را مستقر خواهیم کرد.
سرپرست اورژانس کشور عنوان کرد: باید همکاری و تعامل بیشتری بین اورژانس و دیگر ارگان‌ها مانند شهرداری بیشتر شود.
وی گفت: پیشنهاد می‌کنیم که در ساختمان‌های پرتردد و پر جمعیتی که وجود دارد و همچنین تمامی ساختمان‌هایی که در آینده احداث می‌شوند دستگاه AED (دستگاه الکتروشوک اتوماتیک) نصب شود.
دکتر کولیوند خاطرنشان کرد: همچنین باید برای مواقع ضروری و بحرانی ابعاد آسانسورهای موجود در ساختمان‌های پرتردد و پرجمعیت تغییر کرده و به گونه‌ای باشد که بتوان با این آسانسورها بیمارها و مصدومان را جا به جا کرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته