دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
27 بهمن 1395 - 10:38
در گفت‌و‌گو با آنا؛

دبیر فدراسیون والیبال: هنوز نام هیچ مربی را به عنوان دستیار «کولاکوویچ» مطرح نکردیم/ سیچلو از طرف مربی تیم ملی رد نشده بود

دبیر فدراسیون والیبال گفت: می توانیم دو دستیار ایرانی به «کولاکوویچ» معرفی کنیم اما فعلا نام هیچ کس را مطرح نکردیم و قرار است با خود مربی تیم ملی در مورد این موضوع به توافق برسیم.
کد خبر : 159047

محمود افشاردوست دبیر فدراسیون والیبال در گفت و گو با خبرنگار ورزشی آنا درباره برنامه «کولاکوویچ» سرمربی تیم ملی و زمان حضورش در ایران گفت: «این هفته قرار بود «کولاکوویچ» به ایران بیاید اما به دلیل کارهای اداری که در کشور خودش داشت این زمان به اول اسفندماه موکول شد.»


وی ادامه داد: «‌مسابقات لیگ برتر والیبال هم به مرحله پلی آف رسیده و تا نیمه اسفند‌ماه طول می کشد. طبق برنامه ریزی‌هایی که برای تیم ملی داشتیم قرار است بعد از بازی‌های پلی آف بازیکنان سه هفته استراحت داشته باشند و بعد از آن در نیمه دوم فرودین ماه اردوهای تیم ملی با سرمربی جدید برگزار شود.»


دبیر فدراسیون والیبال در مورد انتخاب دستیاران کولاکوویچ نیز اظهار کرد: «طبق قانون دو دستیار ایرانی می‌توانند در کنار «کولاکوویچ» قرار بگیرند اما فدراسیون هنوز در مورد انتخاب دستیار به جمع بندی نرسیده است و فعلا نمی‌توانیم نام کسی را مطرح کنیم. هدف ما علاوه بر بازیکن سازی این است که مربیان جوان هم در کنار مربیان بزرگ تیم ملی قرار بگیرند و از تجربیات آنها استفاده کنند تا چند روز دیگر جلسه‌ای با مسئولان خواهیم داشت و در مورد گزینه‌های دستیاری تیم ملی به جمع بندی خواهیم رسید.»


افشاردوست درپاسخ به اینکه «کولاکوویچ» تیمش مربیگری‌اش را به ایران می‌آورد یا خیر، عنوان کرد: «زمانی که برای هدایت تیم ملی با او توافق کردیم قرار بر این بود که خودش یک دستیار و بدنساز را به ایران بیاورد و در کنار او در تیم ملی باشند و ما هم دو دستیار ایرانی به او معرفی کنیم.»


دبیر فدراسیون والیبال درباره گزینه‌های مطرح شده از جمله نام پیمان اکبری به عنوان دستیار «کولاکوویچ» اظهار کرد: «همانطور که گفتم هنوز نامی از کسی مطرح نشده است و ما منتظر هستیم خود کولاکوویچ به ایران بیاید و در مورد این موضوع رودرو صحبت کنیم.»


وی در پاسخ به این شایعه شده که «سیچلو» مورد تایید کولاکوویچ نبوده و به همین دلیل او به عنوان مربی والیبال زیر 23 سال انتخاب شده، خاطرنشان کرد: «‌نه این مسائل به هیچ عنوان مطرح نیست. ما با سیچلو قرارداد چهار ساله داریم و فدراسیون تصمیم گرفته از این مربی در یک رده سنی دیگری استفاده کند.‌ با‌ توجه به اینکه اردیبهشت ماه سال آینده رقابت‌های قهرمانی آسیا والیبال 23 سال را پیش رو داریم قرار بر این شد که سیچلو هدایت تیم را برعهده بگیرد تا سهمیه جهانی را کسب کنند و در تابستان 96 در رقابت‌های قهرمانی جهان که در کشور مصر برگزار می‌شود، حضور پیدا کنند.»


دبیر فدراسیون والیبال در پایان به رقابت‌های تور جهانی والیبال ساحلی میکاکاپ که از امروز در کیش آغاز می‌شود، عنوان کرد: «‌شرایط خوب است و هیچ مشکلی نداریم. زمین و امکانات هم فراهم است. متاسفانه سال گذشته طوفان شد و مسابقات نیمه کاره ماند.‌ امیدوارم امسال شرایط آب و‌هوایی مناسب باشد. تورهای والیبال جهانی محدودیت زمانی دارد و ما نمی توانستیم این مسابقات را به زمان دیگر موکل کنیم.»




انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته