دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 بهمن 1395 - 10:17
در سیصد و بیست و نهمین جلسه علنی شورای شهر مطرح شد

دنیامالی خبر داد: تعیین اعتبار 850 میلیاردی برای ایمنی و مدیریت بحران شهر

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران با بیان اینکه در بودجه 96 شهر توجه ویژه‌ای به بودجه ایمنی و مدیریت بحران شده است، گفت: ‌برای این موضوع 850 میلیارد تومان منابع در نظر گرفته شده است.
کد خبر : 158977

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا، احمد دنیا مالی رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران در سیصد و بیست و نهمین جلسه علنی شورای شهر با بیان اینکه بودجه ایمنی و مدیریت بحران مساله‌ای است که در شورای شهر به آن توجه ویژه شده است، اظهار کرد:‌ در بحث برنامه پنج ساله ما با کسری 4 هزار تا 5 هزار میلیاردی در تمامی حوزه‌ها مواجه هستیم اما امسال به صورت ویژه به بحث مدیریت بحران توجه شده و سهم بیشتری از بودجه برای این بخش در نظر گرفته شده است.


وی با بیان اینکه 850 میلیارد تومان منابع برای بحث مدیریت بحران و امینی در سطح شهر تهران در نظر گرفته شده است، عنوان کرد: در برخی از مناطق سوله‌های بحران دچار مشکل بودند که خارج از منبع یاد شده برای آنها هم بودجه در نظر گرفته شده است.


دنیامالی موضوع مانور مدیریت بحران در بهار سال آینده را یکی از موضوع‌های اساسی دانست و گفت:‌ باید در مراکز عمومی، بازار، مدارس و مراکز اجتماعی مانور بحران برگزار شود تا برای خطر‌های احتمالی آماده باشیم.


یکی دیگر از موضوعاتی که رئیس کمیسیون عمرانی و حمل و نقل شورای شهر تهران به آن اشاره کرد موضوع توییت کردن موضوعات مطرح شده در کمیسیون‌ها توسط برخی از اعضای شورای شهر بود.


وی با انتقاد از این اقدام توضیح داد: برخی مواردی در کمیسیون‌ها مطرح می‌شود که در صحن بر اساس نظرهای کارشناسی نتیجه‌گیری متفاوتی صورت می‌گیرد و این باعث می‌شود که اگر نماینده مذکور موضوع را در توییت خود مطرح کند باعث ایجاد توقع و مطالبه شود.


دنیامالی تاکید کرد که اعضای شورای شهر بر اساس جایگاه‌شان نباید مسائل حقوقی شورا را در این فضاها مطرح کنند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته